سمنان؛

شرکت در انتخابات تکلیف شرعی، عقلی، قانونی، عرفی، انقلابی و ملی است.

امام جمعه موقت سمنان : انتخابات امری ضروری و سرنوشت ساز و اجتماعی است که رای یک فرد هم در آن اهمیت دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ،امام جمعه موقت سمنان با اشاره به دو انتخابات هفتم اسفند و اهمیت حضور مردم گفت: انتخابات با حضور گسترده، بهترین فرصت برای نمایش عظمت و شکوه نظام اسلامی ایران در دنیاست.
حجت الاسلام سیدجلال احمدپناهی در خطبه های نماز جمعه این هفته سمنان افزود : این شکوه و عظمت برخاسته از اسلام، قرآن، پیامبر اکرم(ص) و شهداست و باید بار دیگر در دنیا به نمایش درآید تا نمونه بودن ایران اسلامی بازگو شود.
وی حضور در انتخابات را تکلیفی برای ارتقا اهداف واقعی در کشور دانست و با اشاره به نزدیک شدن ایام فاطمیه اول، اظهار داشت : این برهه زمانی باید بهانه ای برای رعایت اخلاق در تمام ارکان انتخاباتی باشد.
احمد پناهی با بیان این که مردم ایران پس از حضور شکوهمند در راهپیمایی روز 22 بهمن آماده حضور گسترده در انتخابات هفتم اسفند هستند، تصریح کرد: شرکت در انتخابات تکلیف شرعی، عقلی، قانونی، عرفی، انقلابی و ملی است.
وی با اشاره به آیه 62 سوره مبارکه نور، انتخابات را 'امرٍ جامع' بیان شده در این آیه عنوان و خاطرنشان کرد: انتخابات امری ضروری و سرنوشت ساز و اجتماعی است که رای یک فرد هم در آن اهمیت دارد.
امام جمعه موقت سمنان با اشاره به اهمیت انتخابات مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: مردم دراین انتخاب باید فردی شایسته را انتخاب کنند زیرا مجلس خبرگان با مساله رهبری سر و کار و حساسیت خاصی دارد و دشمن به همین دلیل از این ناحیه احساس خطر کرده است چرا که دشمنان هر ضربه ای که خورده اند، از رهبری بوده است.
وی یادآور شد : در استان سمنان مردم در انتخابات مجلس خبرگان رهبری فردی را انتخاب کنند که احتمال لغزش و افتادن در دامان نفوذ را نداشته باشد و با توجه به مجلس های گذشته دست به این انتخاب بزنند.وی تاکید کرد : باید نمایندگانی انتخاب کرد که خیال مان از نظر ولایتمداری آن فرد راحت باشد، زیرا اگر فردی خوب کار کند اما از نظر فکری لغزش و گرایش به فتنه داشته باشد، مفید نیست.
وی با تاکید بر اینکه برای جلوگیری از فتنه نفوذ باید دشمن را درست شناخت و برخورد کرد، ادامه داد: نفوذ دشمن به معنای رخنه و حضور نامحسوس و خاموش دشمن در پیکره انقلاب با هدف استحاله و براندازی نظام و وارد کردن ویروس بدون درد به جامعه است.
وی به موضوع کودتا و براندازی دولت مصدق و بازگردادن شاه به ایران اشاره کرد و افزود : ملت ایران با نگاه به همین رویدادها به آمریکا بی اعتماد است زیرا ملت می داند، دشمن لحظه ای از براندازی نظام اسلامی ایران غافل نیست.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.