شیراز؛

اعتماد مردم بزرگترین سرمایه برای پلیس

افزایش اقتدار پلیس با كاركردهای درست مأموران حاصل می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ فرمانده انتظامی استان فارس با تأكید بر اینكه ایجاد امنیت وظیفه اصلی پلیس در جامعه محسوب می شود گفت: افزایش اقتدار پلیس با كاركردهای خوب و درست مأموران حاصل می شود.  
سردار احمد علی گودرزی در جمع كاركنان ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان فسا، بیان كرد: نیروی انتظامی روز به روز مقبولیت بیشتری در بین مردم پیدا می كند و این موضوع به دلیل تلاش های مخلصانه كاركنان انتظامی در راستای برقراری امنیت است.  
وی ادامه داد: مأموران نیروی انتظامی سربازان ولایت هستند و این افتخاری بس بزرگ برای این نیرو است.  
فرمانده انتظامی استان فارس با اشاره به انتخابات پیش رو، گفت: با تمهیدات اتخاذ شده و برنامه ریزی های صورت گرفته انتخاباتی پرشور و در امنیت كامل خواهیم داشت.  
گودرزی با بیان اینكه وظیفه پلیس در انتخابات برقراری امنیت است گفت: افتخار پلیس این است كه به هیچ وجه در موضوع انتخابات دخالت نمی كند و تنها وظیفه نظم و امنیت انتخابات را برعهده دارد.  
وی اعتماد مردم را بزرگترین سرمایه برای پلیس عنوان كرد و گفت: همه اقدامات مأموران نیروی انتظامی باید در راستای كسب رضایتمندی مردم باشد و انجام اقدامات مناسب می تواند در افزایش این اعتماد تأثیر گذار باشد.  
فرمانده انتظامی استان فارس با تأكید بر اصل آموزش كاركنان در سطوح مختلف و همچنین لزوم كسب تقوای الهی، به كاركنان توصیه كرد بیش از پیش به این دو موضوع توجه داشته باشند.  
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار