غفوری فرد در نشست خبری "صدای ملت":

تکثر کاندیداها و لیست‌های انتخاباتی، مشارکت عمومی را افزایش می‌دهد

داوطلب دهمین دوره مجلس گفت: تکثر کاندیداها و لیست‌های انتخاباتی، مشارکت عمومی را افزایش می‌دهد.

به گزارش خبرنگار گروه انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان حسن غفوری فرد داوطلب عضو صدای ملت در نشست خبری که امروز(یکشنبه) برگزار شد، اظهار داشت: شرکت در انتخابات در کشوری که مجلس در رأس امورش قرار دارد یکی از مهمترین رسالت‌های مردم بوده و جایگاهی برای تعیین سرنوشت آینده آنان است.

وی تأکید کرد: مردم در 7 اسفندماه با بلوغ و آگاهی همیشگی خود پای صندوق‌های رأی آمده و طبق تشخیص خود کاندیداهایشان را انتخاب کنند.

غفوری فرد بیان کرد: صدای ملت در انتخابات گذشته و در مجلس نهم کار خود را شروع کرد، هدف از ارائه لیست صدای ملت امکان انتخاب براساس لیست‌های متنوع برای مردم بود.

عضو صدای ملت افزود: تکثر کاندیداها و لیست‌های انتخاباتی، عملا مشارکت عمومی را بالا برده و انتخاب اصلح را آسانتر می‌کنند همچنین این اجازه را به مردم می‌دهد که هر فرد را از هر گروهی که می‌خواهند انتخاب کنند.

وی با بیان اینکه انتخابات نباید دو قطبی و سیاه و سفید باشد، گفت: تمامی کاندیداها مورد تأیید نظام و شورای نگهبان هستند لذا انتخاب هرکدام از آنها در نهایت به نفع بوده و ما به تصمیم نهایی ملت احترام می‌گذاریم.

غفوری فرد در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا به دلیل آن که در لیست ائتلاف اصولگرایان حضور نداشتید به لیست صدای ملت آمدید، گفت: بنده با آقایان کاتوزیان، عباسپور و مطهری در مجلس هشتم صدای ملت را بنیان گذاشتیم و اکنون نیز به همان معیارها معتقدیم و می‌ خواهیم آن را ادامه دهیم.

وی افزود: سر لیست صدای ملت، علی مطهری است زیرا ایده تشکیل این لیست از ابتدا برای وی بود اما ما خواهان کار گروهی همانند خانه احزاب هستیم.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.