«ماه بر فراز زیر آب» آماده نمایش شد

تازه‌ترین فیلم سیامک شایقی در مقام کارگردانی آماده نمایش شد.

سیامک شایقی کارگردان سینما در خصوص آخرین وضعیت فیلم «ماه بر فراز زیر آب» به خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  گفت: فیلم آماده نمایش است و برای اکران درخواست پروانه نمایش دادیم.
 
وی در مورد زمان اکران «ماه بر فراز زیر آب» گفت: موضوع و محتوای فیلم به نحوی است که اگر شهریور و مهر اکران شود، مخاطبان بیشتری را خواهد داشت.
 
این کارگردان درباره حضور فیلمش در جشنواره بین‌المللی فیلم فجر بیان کرد: طبق برنامه‌ریزی انجام شده تا به امروز تصمیمی جهت ارائه فیلم به جشنواره بین‌المللی فیلم فجر نداریم.
 
در خلاصه این فیلم  آمده است: آقا محرم جنگلبان کارکشته جنگل‌های «زیرآب» مازندران، توسط قاچاقچیان چوب به شدت مجروح شده و در بیمارستان بستری است. یحیی پسر جوان آقا محرم علی‌رغم آنکه تمایلی به ادامه راه پدر نداشته آقا محرم را با خود به کلبه جنگلی می‌برد تا هم مراقبت از او را بر عهده بگیرد و هم ناگزیر مراقبت از جنگل را، اما قاچاقچیان چوب اقدامات تخریب‌شان را ادامه می‌دهند و یحیی پایداری‌اش را... .

در «ماه بر فراز زیرآب» که به نویسندگی، کارگردانی و تهیه‌کنندگی سیامک شایقی ساخته شده است بازیگرانی چون لادن مستوفی، آزیتا حاجیان، فرید فرهنگ، مهسا طهماسبی، رزگار خاطری، کیوان زند، آرمان سلطان‌زاده و علی عظیمی بازی می‌کنند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.