مدال برنز برگردن ورزشکار مشهدی در مسابقات جودو گرند پریکس آلمان

رئیس هیات جودو و کوراش خراسان رضوی گفت: 'جواد محجوب' نماینده وزن منهای 100 کیلو گرم تیم ملی جودو با شکست نماینده پرتقال به مدال برنز مسابقات گرند پریکس آلمان دست یافت.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حسین محمودی افزود: در مسابقات گرند پری آلمان که در دوسلدورف در حال پیگیری است این ورزشکار مشهدی تیم ملی ایران، در دور اول و دوم رقیبی برای پیکار نداشت و در دور سوم با حریفی از تاجیکستان به مبارزه پرداخت که با یک امتیاز یوکو توانست از سد 'سعیداف تاجیکی' گذشته و به مرحله چهارم این رقابت ها راه پیدا کند.

وی اظهار کرد: محجوب در مرحله یک چهارم به مصاف 'بی سلطانوف' نفر سیزدهم رنکنیگ جهانی از روسیه و دارنده سه مدال طلای گراند اسلم باکو، گرند پری سامسون و زاگرب رفت و در 2 دقیقه و 25 ثانیه ضربه فنی شد و در گروه بازنده ها جای گرفت.
وی گفت: محجوب برای کسب مدال برنز با 'فونسکا جورج' از کشور پرتقال مبارزه کرد و با غلبه بر این حریف صاحب گردن آویز برنز شد.
رئیس هیات جودو و کوراش خراسان رضوی افزود: در این دوره از مسابقات ٥٤٨ جودوکار از ٨٤ کشور به مدت سه روز با یکدیگر رقابت می کنند که 359 جودوکار در بخش مردان و 219 جودوکار در بخش بانوان هستندس/.

انتهای پیام//

برچسب ها: مدال ، برنز ، جواد محجوب ، مشهد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار