در مسابقات بین المللی آلمان رخ می دهد؛

ملی پوش خراسانی جودو حریف جودوکار انگلیسی

جواد محجوب، ملی پوش خراسانی جودو در مسابقات بین المللی دوسلدورف آلمان با حریفانی از انگلستان و مصر رقابت می کند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، رئیس هیات جودو و کوراش خراسان رضوی از حضور جواد محجوب جودوکار خراسانی در مسابقات بین المللی آلمان جایزه بزرگ دوسلدورف خبر داد و گفت: این ملی پوش خراسانی در وزن منهای 100 کیلوگرم در روز پایانی رقابتها به دیدار رقبای خود می رود.

حسین محمودی افزود: محجوب در نخستین گام جودوکاری از انگلستان را پیش رو دارد و در صورت برتری به مصاف «درویش رمضان» جودوکار مصری می رود.

وی با بیان اینکه محجوب امتیاز لازم جهت حضور در المپیک 2016 ریو را به دست آورده است، تاکید کرد: این جودوکار خراسانی در آمادگی مطلوبی قرار دارد و با نتایج خوبی که در اتریش بدست آورده در جایگاه بیستم جهان ایستاده است.

رئیس هیات جودو و کوراش خراسان رضوی تصریح کرد: در چارچوب المپیک ریو، 22 جودوکار نخست رده بندی جهانی حضور می یابند و جواد محجوب با ادامه همین روند در المپیک حضور پیدا خواهد کرد.

محمودی گفت: این مسابقات با 545 ورزشکار از 86 کشور جهان از سی بهمن در وزن های مختلف آغاز شده است.

وی همچنین افزود: برای نخستین بار در این استان دوره مربی گری درجه 3 و آزمون کمربند مشکی دفاع شخصی با حضور 65 نفر از مشهد و شهرستانها به مدت سه روز برگزار شد.

رئیس هیات جودو و کوراش خراسان رضوی تاکید کرد: این دوره در نوع خود بی نظیر بود و با حضور مربیان و ورزشکاران سایر رشته های رزمی در بخش دفاع شخصی شاهد سطح کیفی و فنی بالایی بودیم.

انتهای پیام//

برچسب ها: محجوب ، جودو ، مشهد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار