زاهدان؛

برگزاری همایش وحدت با حضور دو نامزد انتخابات خبرگان رهبری در خاش

همایش وحدت و همدلی با حضور دو نامزد انتخابات مجلس پنجم خبرگان رهبری در سیستان و بلوچستان، امامان جمعه، مدیران و مدرسان حوزه های علمیه اهل سنت، فرماندار، سران طوایف، معتمدان، شماری از نامزدهای انتخاباتی و اقشار مردمی در مسجد جامع حنفاء خاش برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران از زاهدان؛ آیت الله عباسعلی سلیمانی نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان در این همایش با مهم بر شمردن شرکت در انتخابات گفت: اقشار مختلف جامعه بایستی ضمن حضور گسترده و پرشور در انتخابات با شناخت کامل از نامزدها پای صندوق های اخذ رای بروند.
وی تاکید کرد: در عرصه انتخابات همه باید هوشیار و آگاه باشند اینگونه نباشد که افرادی نامزدهای مورد نظرخودشان را حمایت و به اقشار جامعه تحمیل کنند و آن فرد نیز پس از نشستن بر کرسی مجلس، عملکرد نامناسبی از خود ارائه دهد و به دنبال آن نارضایتی ایجاد شود.
آیت الله سلیمانی با تاکید بر اینکه نامزدهای انتخاباتی باید نسبت به عموم مردم احساس تکلیف کنند افزود: نمایندگان و افراد منتخب ملت باید با تحمل سنگینی وزن امانت سپرده شده به آنان بتوانند در انجام ماموریتها و وظایف محوله موفقیت های لازم را کسب کنند.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار