ناظم الشریعه:

هدف از قهرمانی در آسیا درخشش در جام جهانی است

سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان گفت: بدون شک هدف از قهرمانی در این مسابقات درخشش در مسابقات جام جهانی است.

هدف از قهرمانی در آسیا درخشش در جام جهانی است/فوتسال آسیا پیشرفت چشمگیری داشته است
به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد ناظم الشریعه در جمع خبرنگاران درباره سطح مسابقات فوتسال اظهار کرد: باید عنوان کنم سطح مسابقات خوب بود و فوتسال آسیا پیشرفت چشمگیری داشته است، همه تیم‌ها روی فوتسال خود برنامه ریزی داشته‌اند و تیم‌ها به لحاظ فنی در یک سطح قرار دارند.

وی در ادامه افزود: شما دیدید تیم‌های قدرتمندی مثل ژاپن و تایلند به راحتی از دور مسابقات کنار رفتند اما تیم‌های دیگری در این مسابقات شگفتی ساز شدند. سطح مسابقات بالا بود و در آینده شاهد تحول در فوتسال آسیا خواهیم بود.

ناظم الشریعه با اشاره به قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان عنوان کرد: این قهرمانی نتیجه هم‌دلی و دوستی بازیکنان تیم فوتسال بود، در واقع همه هم‌قسم شدند که بعد از 6 سال بتوانیم قهرمانی را کسب کنیم که لطف خدا و تلاش بچه‌ها باعث شد که ما شرمنده مردم نشویم.

سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان ادامه داد: در واقع ما برای درخشش و قهرمانی در جام جهانی می‌جنگیم و برای این مهم برنامه‌ریزی خواهیم کرد. هدف ما از قهرمانی در مسابقات آسیایی رسیدن به قهرمانی در جام جهانی است که به طور حتم برای درخشش تلاش می‌کنیم.

وی در پایان یاد‌آور شد: امیدوارم با تلاش و همت بازیکنان و برنامه ریزی بتوانیم به اهداف خودمان که همان قهرمانی و درخشش در جام جهانی است دست یابیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار