قزوین؛

سال آینده ، سال افتتاح پروژ های بیمارستانی

قاضی زاده هاشمی گفت: سال آینده سال چشمگیری درافتتاح پروژه های بیمارستانی کشور است .


به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افزود: سال آینده سال طلایی را در پیش خواهیم داشت و تعداد پروژه های بیمارستانی که سال آینده افتتاح و به بهره برداری می رسد، از رشد چشمگیری برخوردار خواهد بود و تعداد تخت های بیشتری در اختیار بیمارستان ها قرار خواهد گرفت.

 دکتر قاضی زاده هاشمی همچنین از مسولان استان خواست: برای جایگزین کردن تخت های فرسوده بیمارستانی و ساخت بیمارستان های مدرن در استان گام اساسی بردارند.

وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی تاکید کرد: در زمینه نوسازی بیمارستان‌های فرسوده جدی هستیم و تلاش می کنیم برای بالا بردن کیفیت خدمات همه مراکز درمانی و بیمارستان‌های قدیمی را نوسازی و بازسازی کنیم.

 معاون وزیر راه و شهرسازی هم گفت: امسال 27 بیمارستان را درکشور تکمیل خواهیم کرد.

علیزاده با بیان اینکه تاکنون ۲۰ بیمارستان با  هزار و 585 تخت در کشور افتتاح شده است اضافه کرد: تا پایان امسال ۷ بیمارستان دیگر به بهره‌برداری می رسد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین هم با اشاره به سیستم پیشرفته رایولوژی و سی تی اسکن در  بیمارستان شفای تاکستان افزود: دراین بیمارستان چهارده  پزشک و هشتاد پرستار مشغول به کار شده اند. 

گفتنی است برای ساخت و تجهیز بیمارستان شفای تاکستان ( 96 تختخوابی ) ، 40 میلیارد تومان هزینه شده است.

بیمارستان شفای تاکستان دارای بخش های مختلف از جمله مراقبت های ویژه ICU و CCU، اتاق عمل ، زنان و زایمان و اتاق عمل سرپایی در بخش اورژانس است.

این پروژه از سال ۸۸ آغاز شد و راه‌اندازی آن با توجه به موقعیت شریانی و مواصلاتی شهرستان تاکستان از اهمیت زیادی برخوردار است.

هم اکنون هزار و 800 تخت فعال در 15 بیمارستان دولتی و خصوصی استان قزوین وجود دارد که برای رسیدن به میانگین کشور به هزار تخت بیمارستانی دیگر نیازاست.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.