سرنوشت عامل سگ آزاری گلستان/اولین "زنی" که در مریخ زایمان خواهد کرد!/ گریه بهترین بازیگر ایران در دانشگاه+تصاویر

گزیده ای از اخبار جذاب گروه وبگردی را در این بسته خبری مشاهده کنید.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛  گزیده ای از اخبار جذاب گروه وبگردی را در این بسته خبری مشاهده کنید.



خودروهای ایرانی چند ستاره دارند؟
جدول رده‌بندی کیفی خودروهای تولیدی در دی ماه امسال که مبتنی بر مدل ارائه یک تا پنج ستاره کیفی است، منتشر شد.


"مکالمات نامحدود" تیری که به هدف نخورد
ارائه مکالمات نامحدود از جمله طرح‌های مورد توجه برخی مشترکان در حوزه تلفن همراه بود که مدتی است به دلایل متعدد متوقف شده و معلوم نیست آیا امکان از سرگیری آنها وجود دارد یا خیر؟


بیمارانی که 48 ساعت روی برانکارد می‌مانند/مقصر کیست؟
رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران ضمن تشریح برخی مشکلات سیستم بهداشت و درمان کشور به لحاظ تعرفه‌های خدمات پزشکی، در عین حال ایجاد زیرساخت‌ها و اصلاح مدیریت از سوی متولیان سلامت کشور را دو راهکار برون‌رفت از مشکلات این حوزه دانست و بر لزوم تعیین قیمت تمام شده هتلینگ در سال جدید تاکید کرد.


رمزو رازهای قد بلند شدن
علم ژنتیک معتقد است که وقتی کودکی متولد می‌شود، میزان قد او از قبل و بر اساس قد پدر و مادرش تعیین شده است. در این صورت اگر پدر و مادر کوتاه قد باشند، به دلیل به ارث بردن ژنهای کوتاه قدی، در آخر فردی کوتاه قد خواهید بود؛اما واقعیت این است که اگرچه ژن‌ها نقش مهمی در میزان قد سن بلوغ شما دارند، اما رازهایی وجود دارد که به وسیلۀ آن‌ها می‌توان بر توقف قد ژنتیکی غالب شد، چراکه علاوه بر ژنتیک، عوامل محیطی نیز بر روند رشد قدی مؤثرند.


 آنچه مردها از همسرانشان پنهان می‌کنند
از لحاظ روحی مردان نسبت به زنان کمتر احساساتی هستند.


عکس/ گریه بهترین بازیگر ایران در حضور خانواده شهدای هسته‌ای
خانواده شهدای هسته‌ای عصر امروز دوشنبه سوم اسفند با حضور در دانشگاه شهید بهشتی از عوامل فیلم سینمایی بادیگارد تقدیر کردند. پرویز پرستویی در جشنواره امسال فجر به عنوان بهترین بازیگر مرد انتخاب شد.


پارگی پرده‌ گوش را جدی بگیرید
عفونت‌ گوش بویژه در کودکان، هنگام سرماخوردگی زیاد دیده می‌شود. ممکن است به دنبال بروز این نوع عفونت، پارگی و آسیب به پرده گوش نیز اتفاق بیفتد که جای تعجب ندارد. از نشانه‌های اصلی پارگی گوش، درد، کم‌شنوایی، وزوز گوش، خونریزی و در صورت وجود عفونت، تب‌، استفراغ‌ و اسهال ‌است.


بهترین سن برای رفتن به مهدکودک
بعضی از بچه‌ها تا مادرشان از راه می‌رسد و با اینکه هنوز به آنها شیر نداده است، آرام می‌شوند و در آغوش مادر آرامش عجیبی می‌گیرند.


مذاکره فولکس با 5 خودروساز ایرانی
مدیرکل دفتر نیرومحرکه وزارت صنعت، معدن و تجارت از مذاکره فولکس واگن با پنج شرکت خودروساز ایرانی برای آغاز همکاری مشترک خبر داد.


سرنوشت عامل سگ آزاری دردناک گلستان
ضارب سگ شکاری که چند روز قبل تصاویرش در فضای مجازی موجب ناراحتی و تشویش اذهان عمومی شده بود با دستور قاضی پرونده در دادگستری کلاله تا رسیدگی به پرونده در بازداشت به سر می‌برد.


اگر حساسیت فصلی دارید بخوانید
حساسیت های فصلی بسیاری از افراد را درگیر خود کرده است و اگر چنین مشکلی ندارید باید بگوییم خیلی خوش شانس هستید. اما از آنجا که هر مشکلی راه حلی هم دارد، غذاهایی هستند که دارای خواص ضد حساسیت هستند و به بدن در واکنش به حساسیت کمک می کنند.


چالش سرقت پنیر در هلند
کشاورزان هلندی این روزها به سرقت پنیرهای ارزشمند و گران‌قیمت خود معترض هستند، پنیرهایی که به روسیه قاچاق می شوند و بخش بازرسی این کشور آنها را ناخالص می داند.


وضعیت دامنه‌های اینترنتی در سال ۹۴/ ثبت ۱۴۰ هزار دامنه در یکسال
آخرین آمارهای ارائه شده از ثبت پسوندهای اینترنتی، از ثبت بالغ بر ۷۵۴هزار دامنه در کشور حکایت دارد و بررسی‌ها نشان می‌دهد طی یکسال اخیر حدود ۱۴۰ هزار دامنه جدید در ایران به ثبت رسیده است.


مصرف غیرمنطقی مکمل ها مرگ آور است
مدیرکل آزمایشگاه های مرجع سازمان غذا و دارو، مصرف غیرمنطقی مکمل ها را مرگ آور دانست.


۹۴ درصد سالمندان یکی از حواس پنج گانه را از دست می دهند
طبق یک مطالعه جدید، بیش از ۹۴ درصد از افراد مسن یکی از حواس پنجگانه خود را در دوران سالمندی از دست می دهند.


خوردن زیاد ماهی در دوران بارداری ریسک چاقی کودک را افزایش می دهد
یک مطالعه جدید نشان می دهد نوزادانی که مادرشان در طول دوره بارداری میزان زیادی ماهی مصرف کرده اند، بیشتر در معرض ابتلا به چاقی در دوره کودکی قرار دارند.


خوردن شکلات موجب بهبود عملکرد مغز می شود
مطالعه محققان نشان می دهد خوردن منظم شکلات ارتباط مثبتی با عملکرد مغز دارد.


گردش مالی مواد غذایی تقلبی بالاتر از قاچاق اسلحه و موادمخدر
مدیر کل نظارت بر فرآورده های غذایی، آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو، نسبت به دخالت برخی ارگان ها در امر نظارت بر سلامت مواد غذایی در کشور انتقاد کرد.


زمانی به‌نام حیوانات وقف می‌کردیم!
گاهی مغزشان را زنده درمی‌آورند و گرم گرم می‌خورند یا زنده زنده سرخ و سرو می‌شوند، گاهی هم اسید به آن‌ها تزریق می‌کنند یا در حد مرگ کتک‌شان می‌زنند.


گوشت قرمز کیلویی ۳۵هزار تومان شد
رئیس انجمن صنفی گاوداران گفت: با توجه به اینکه قیمت هرکیلوگرم دام زنده سبک و سنگین به ترتیب ۱۰ و ۱۲ هزار تومان است، گوشت لاشه آنها باید به ترتیب ۲۲ و ۲۴ هزار تومان به فروش برسد، اما این محصولات تا ۳۵ و ۳۶ هزار تومان در بازار قیمت دارد.


خاص‌ترین پُل ایران، در حال ساخت +عکس
عکس زیر، تصویری قدیمی از مراحل ساخت پل ورسک در مازندران را نشان می‌دهد.


اولین "زنی" که در مریخ زایمان خواهد کرد! +عکس
خانم Maggie Lieu از جمله 600 نفری است که قرار است در سال 2024 به مریخ سفر نمایند. قرار است او مقدمات زایمان خود را در مریخ فراهم کند. این خانم تصمیم دارد اولین فردی باشد که در مریخ زایمان می نماید.


شرم بر شما بازیکنان پرسپولیس
امروز تمرین پرسپولیس با اعتصاب بازیکنان برگزار نشد تا استارت دوباره حاشیه های این تیم بخورد؛ آن هم در حساسترین روزهای لیگ.


این هتل راه می رود؟ +عکس
آنچه در تصاویر می بینید،یک هتل با قابلیت شناور شدن روی آب است.


بعد از جدایی چگونه از پول خود مراقبت کنیم؟
مشکلات مالی، همگی منجر به استرس وحشتناکی می شوند و وقتی که معضل بزرگی به نام طلاق نیز به این مشکلات اضافه می‌شود، این معجون از نظر شخصی و احساسی، ویران کننده‌ می‌شود.


با سوپ خیار خیلی سریع لاغر شود
این میوه دارای مقادیر زیادی ویتامین ث است که می‌تواند در نقش چربی سوز به کار رود.


نوکرانی برای آوردن و دودی‌کردن قلیان!
«پیشخدمتها ورود مهمانان غریبه را اطلاع می‌دهند، اتاقها را مرتب می‌کنند و برای مهمانان چپق، قلیان و قهوه می‌آورند. مزد آنها زیاد است و لباس هم دریافت می‌دارند.


ملاک انتخاب دوچرخه‌سواران المپیکی ایران
نشست کمیته فنی فدراسیون دوچرخه‌سواری به منظور مشخص شدن نحوه انتخاب نفرات تیم ملی برای اعزام به المپیک ۲۰۱۶ ریو برگزار شد.


آیا سفر سه روزه به مریخ امکان‌پذیر است؟
محققان کانادایی با آزمایش نسل جدید موتور فوتونی معتقدند که امکان سفر سه روزه به مریخ با این فناوری وجود دارد.


وام 3 میلیونی بدون ضامن به بازنشستگان
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: مرحله دوم تسهیلات بدون بهره و ضامن به بازنشتگان تأمین اجتماعی با اعتبار 300 میلیارد ریال بزودی آغاز می‌شود.


افراد چاق از این میوه نخورید !
یک کارشناس تغذیه گفت: این میوه با دارا بودن رنگدانه های پلی فنولیک، خاصیت ضد سرطانی دارد.


بخشنامه‌ جدید گمرک، نوش‌دارویی برای میوه‌های قاچاق!
در شرایطی که طی هفته‌های اخیر بازار میوه در آستانه‌ی سال نو پر از میوه‌های قاچاق شده، گمرک در بخشنامه‌ای جدید میوه‌های وارداتی را موظف به عبور از «ایکس‌ری» کرده است که باید پرسید چرا تاکنون چنین قانونی مصوب نشده بود و حالا پس از این همه قاچاق چه سود؟


تهران بارانی می شود
کارشناس هواشناسی گفت: سامانه بارشی فعال به تدریج نیمه غربی کشور، بخش هایی از دامنه های البرز و بخش هایی از شرق کشور را تا پایان هفته در بر می گیرد.


در 80 سالگی چند درصد مغز از بین می‌رود؟
پدر علم ژنتیک ایران تاکید کرد که با افزایش سن و پا گذاشتن به 80 سالگی، حدوداً 17 درصد وزن مغز کاهش پیدا می‌کند و عملکرد مغز به تدریج با مخاطراتی روبه‌رو می‌شود.


نظرسنجی درباره آزار جنسی در انگلیس
یک‌پنجم زنان انگلیسی شرکت‌کننده در یک نظرسنجی، آزارهای جنسی ناخواسته را در دوران مدرسه تجربه کرده‌اند.


استقرار پلیس ضد شورش در بازار تهران
رئیس شورای شهر تهران گفت: صبح‌ها در بازار تهران پلیس ضد شورش مستقر می‌شود تا دستفروشان بساط خود را پهن نکنند.


عکس/گشت ارشاد متفاوت در پیست اسکی
تصویری از سه تن از زنان گشت ارشاد در پیست اسکی دربندسر را مشاهده می کنید.


خط‌ عابر پیاده سه‌بعدی در ایران +عکس
چاپ اولین خط عابر پیاده سه بعدی ایران در یکی از خیابانهای شهر خوی در آذربایجان غربی


چگونه با وابستگی کودک‌ به وسایلش کنار بیاییم؟
آیا فرزند شما به یک شیئ خاص علاقه زیادی دارد و هرجا که می رود آن را همراه خود می برد؟ آیا این عادت فرزندتان شما را ناراحت می کند؟ در این مطلب به شما راهکارهایی ارائه می کنیم تا بهتر بتوانید با این وسواس کودکانه کنار بیایید.


رودخانه ای با آب جوش! +عکس
در جنگل های بارانی آمازون در مایانتویاکو (Mayantuyacu) در پرو رودخانه ای جریان دارد که از شدت حرارت به نقطه ی جوش رسیده است. اهالی محلی به آن Shanay-timpishka می گویند که ترجمه ای آزاد از آن «جوشیده از گرمای خورشید» می باشد.


مردانی که برای زنان جذاب هستند
زنان روی این ویژگی مردانه تاکید داشتند که باید استعداد فنی تکنیکی داشته باشند.


چهره شهرها در 100 سال آینده+عکس
کارشناسان در گزارشی با موضوع "زندگی در آینده" مدعی شدند که تا 100 سال دیگر، رویای ساخت شهرهای زیر آبی و خانه‌های "چاپی سه‌بعدی" محقق می‌شود.


صعود 125 هزار تومانی سکه در یک ماه!
ماه گذشته قیمت انواع سکه با بیشترین تغییر در 11 ماه سال جاری مواجه شد و سکه تمام طرح جدید نیز افزایش 125 هزار تومانی را تجربه کرد و برای اولین بار در سال 1394، میلیونی شد.


صادرات دام متوقف شده یا 60 درصد افزایش یافته است؟!
افزایش قیمت گوشت قرمز طی روزهای اخیر باعث اختلاف‌نظر میان مسئولان شده است؛ به گونه‌ای که هر یک، کوتاهی در انجام وظیفه دیگری و ضعف در اجرا را مقصر گرانی عنوان می‌کنند و تناقض در دلایل مطرح شده وجود دارد؛ چراکه طبق اعلام یک بخش، صادرات دام متوقف شده و طبق تاکید بخش دیگر، صادرات 60 درصد افزایش یافته است!


نشانه های کمبود ویتامین D
یک دستیار دکترای تخصصی طب سنتی دانشگاه شاهد گفت: علائم شایع کمبود ویتامین D، شامل بی‌حوصلگی، احساس ضعف و زود خسته‌شدن، دردهای استخوانی، تیرگی پوست، تعریق زیاد سر، مشکلات روده‌ای و... است.


شیب نزولی قیمت مسکن ادامه دارد
یک کارشناس مسکن گفت: کسانی که طی سه سال اخیر مقاومت کردند و ملک خود را نفروختند سرانجام ناچارند به دلیل بدهی‌ها و تسهیلاتی که گرفته‌اند در سال آینده املاک خود را زیر قیمت بفروشند، لذا احتمال کاهش قیمت‌ها وجود دارد.


شایع‌ترین علت مرگ ایرانیان چیست؟
دبیر علمی پنجمین کنگره بین المللی نارسایی قلب ایران گفت: بیماری‌های قلبی شایع‌ترین علت مرگ ایرانیان محسوب می‌شود که با اصلاح سبک زندگی قابل پیشگیری و درمان است.


دختر مسلمان دونالد ترامپ را به دوئل فراخواند
خواهر دانشجوی مسلمانی که پارسال در ایالت کارولینای شمالی امریکا کشته شد، پس از سخنان جدید دونالد ترامپ درباره اعدام مسلمانان با «گلوله‌های آغشته به خونِ خوک»، از نامزد احتمالی انتخابات ریاست جمهوری امریکا خواسته است با او دیدار کند.


185برندمعروف آرایشی-بهداشتی مضر جهان
تارنمای خبری لوکال خبر داد که یک گروه حمایت از مصرف کننده از مردم فرانسه خواسته است تا از مصرف 185 محصول آرایشی - بهداشتی به دلیل محتویات سمی آنها پرهیز کنند.


انتقاد از داوری که خودش کارت قرمز گرفت +عکس
رسانه‌های ترکیه در گزارش‌های خود از دنیز آتس بیتنل، داور بازی ترابوزان و گالاتاسرای به خاطر اخراج ۴ بازیکن از یک تیم و دریافت کارت قرمز انتقاد کردند.


مردان با رعایت این 10 نکته، همیشه سلامت می مانند!
دانشگاه علوم پزشکی تهران به مناسبت هفته ملی سلامت مردان (ششم اسفند ماه) 10 نکته کلیدی برای حفظ سلامتی و تندرستی مردان توصیه کرد.


بازداشت یک خاخام یهودی همجنس‌باز به دلیل دزدی
خاخام همجنس‌باز یهودی به دلیل کلاهبرداری و دزدی بازداشت شد.


چرا انگیزه ورزش کردن نداریم؟
روشن است که دنیای یک‌جا نشینی ما، اجازه فعالیت زیاد را نمی‌دهد، اما برای سالم ماندن و کاهش وزن به این فعالیت نیاز داریم. بنابراین، چطور می‌توانیم ورزش کردن را بخشی رایج‌تری از زندگی‌مان کنیم؟ چطور انگیزه ورزش کردن را افزایش دهیم؟


امکان تعیین علت فوت «رکن‌آبادی» وجود ندارد
رییس سازمان پزشکی قانونی کشور گفت که امکان تعیین علت فوت مرحوم رکن آبادی وجود ندارد.


عیدی خوش برای دانش آموزان ابتدایی
معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش گفت:در ایام نوروز برای دانش‌آموزان دبستانی به صورت استانی و هماهنگ، پیک نوروزی نداریم.


اینجا بوسیدن و پرسیدن آرزو ممنوع است!
کودکانی که با ویروس‌های «بد» رفیق شده‌اند و به جای درد «بازی» می‌کنند، اینجا هم قانون خود را دارد، پرسیدن آرزو ممنوع! بوسیدن ممنوع! ...


پیشرفته ترین دوچرخه برقی دنیا ساخته شد
به تازگی دوچرخه ای در ایتالیا ساخته شده که می توان آن را پیشرفته ترین نسل دوچرخه های برقی در دنیا به شمار آورد.


فروش داروهای جنسی در عطاری ها ممنوع است
مدیر کل نظارت و ارزیابی فرآورده های طبیعی، سنتی و مکمل سازمان غذا و دارو گفت: تبلیغ و فروش داروهای ترک اعتیاد، چاقی و لاغری و جنسی در عطاری ها ممنوع و تخلف است.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار