افشای برگزاری محفل دشمنان ایران/ جلسه کری با مجلس نمایندگان آمریکا در شب انتخابات ایران

پایگاه اینترنتی محلی نمایندگان آمریکا فاش کرد که جلسه‌ای پنجشنبه شب ساعت 18 تا 21 به وقت تهران و مصادف با شب قبل از انتخابات ایران برگزار می شود.


به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از پایگاه اینترنتی مجلس نمایندگان آمریکا، "جان کری،" وزیر امور خارجه آمریکا روز پنجشنبه 25 فوریه (6 اسفند) در جلسه استماعی در کمیته امور خارجه مجلس نمایندگان این کشور با عنوان «تقویت رهبری آمریکا در یک جهان آشفته، بودجه امور خارجه 2017» حضور می یابد.

"اد رویس،" رئیس کمیته امور خارجه مجلس نمایندگان آمریکا پیشتر در بیانیه‌ای در معرفی این جلسه استماع گفته بود امروز آمریکا با تهدیدهای مستقیمی از جانب داعش، کره شمالی و ایران مواجه است. این جلسه استماع فرصتی برای شنیدن اظهارات جان کری درباره اولویت‌های هزینه‌ای این وزارت خانه در بحبوحه این خطرات فزاینده فراهم می کند.

این جلسه استماع پنجشنبه 25 فوریه (ششم اسفند) از ساعت 9:30 تا 12:30 به وقت واشنگتن (18 تا 21 به وقت تهران) برگزار می شود.





انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۱ ۰۶ اسفند ۱۳۹۴
مرگ بر آمریکا تا ابد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۶ ۰۵ اسفند ۱۳۹۴
امریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند هر چند ما ملت ایران را تحریم میکنند ولی ملت عزیز یکم دندان رو جیگر بزاریم ایران ما به بلندیها میرسد فقط ملت عزیز با هم متحد باشیم پای صندوق انتخابات شرکت کنیم مشت محکمی تو دهن دشمن زدیم
آخرین اخبار