کیهانی: از عملکرد تیم ملی رضایت دارم

رییس فدراسیون دوومیدانی گفت: این موفقیت خواست خدا بود و من از عملکرد تیم ملی راضی هستم.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مجید کیهانی اظهار داشت: خواست خدا بود و خدا به ما کمک کرد تا برنامه هایمان منتهی به نتیجه شود. همانطورکه گفته بودم برنامه های مفصل 4 ماهه ای برای حضور در رقابت های قطر کرده بودیم و به تجربه های خوبی هم رسیدیم.مسابقات داخل آسیا از سطح کیفی بالایی برخوردار بود و به اعتراف کارشناسان و بزرگان دوومیدانی آسیا، این دوره از رقابت ها متفاوت تر از ادوار گذشته بود و در سطح مسابقات جهانی بود. این امر با اشاره به نتایج و رکوردهای ثبت شده در دوها، پرش ها و پرتاب وزنه کاملا مشهود است.
 
وی خاطرنشان کرد: با شرایطی که در قطر حاکم بود، تیم ملی ما موفق شد 6 مدال بدست آورد و سه رکورد ملی را جابجا کند. من بعنوان کارشناس دوومیدانی، نه رییس فدراسیون، پیش بینی کسب 3 تا 5 مدال کرده بودم که خوشحالم این پیش بینی ام محقق شد .قهرمانان ما در 60 متر و 800 متر مردان و حتی پنجگانه زنان دست به کار بزرگی زدند و در واقع مدال را از چنگ حریفانشان بیرون کشیدند که این تلاش آنها قطعا برای ما ارزشمند است . به نظر من باید برای مسابقات آینده برنامه ریزی جدی تری کینم و از تک تک ورزشکاران تشکر می کنم و امیدورام در مسابقات آتی هم موفق شویم.
 
کیهانی در پاسخ به این سوال که علت عدم کسب مدال قهرمانانی که شانس کسب مدال را داشتند گفت: به نظر من اصلا شانس دراین دوره از مسابقات جای بحث نداشت. چرا که به قدری سطح مسابقات بالا بود، هرکسی که واقعا آماده بود مدال گرفت. اگر به نتیجه ای که در دوی 1500 متر مردان ثبت شد توجه کنیم، متوجه می شویم که رکورد 3 دقیقه و 35 ثانیه به مراتب خیلی بهتر از رکورد ملی ماست و در این مسابقات شانسی برای کسب مدال وجود نخواهد داشت. البته در برخی از مواد ما می توانستیم خوب ظاهر شویم ولی خواست خدا همین بوده، بچه های تیم ملی تلاش خودشان را کردند و من در کل از عملکرد تیم راضی هستم.
 
رییس فدراسیون دوومیدانی در خصوص برنامه های آینده برای مسابقات دوومیدانی داخل سالن جهان تصریح کرد: برنامه هایمان را با قدرت ادامه می دهیم و یک دوره اردویی 2 هفته ای را برای قهرمانان سرعتی و المپیکی مان، تفتیان وقاسمی در آمریکا تدارک دیده ایم که امیدوریم این کمپ 14 روزه بار مثبتی برای روحیه و آمادگی نمایندگان کشورمان در مسابقات آمریکا داشته باشد.
 
 
 انتهای پیام/
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار