کیهانی: روادید احسان حدادی آماده شد

احسان حدادی نایب قهرمان دوومیدانی المپیک لندن در اردوی آفریقای جنوبی حضور خواهد داشت.

کیهانی: روادید احسان حدادی آماده شدمجید کیهانی رییس فدراسیون دوومیدانی در گفتگو با  خبرنگار پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان  درباره نتایج تیم کشورمان در مسابقات قهرمانی داخل سالن آسیا در قطر گفت : شرایط برگزاری مسابقات ، بحث روحی وروانی ورزشکاران و همچنین خطای برخی ورزشکاران باعث شد تا تیم ما به نتایج دلخواه دست نیابد . کیهانی درباره ادامه حضور احسان حدادی در اردوی آفریقای جنوبی نیز گفت : کار تمدید روادید وی انجام شده است و مشکلی در این زمینه وجودندارد.
رییس فدراسیون دوومیدانی درادامه اظهارداشت : یکی از مهم ترین اهداف فدراسیون کسب مدال برای بازی های آسیایی 2018 وهمه برنامه ها معطوف به بازی های المپیک نیست که ورزشکارانی مثل حسن تفتیان شامل این برنامه می شوند.
کیهانی درباره استعدادیابی نیز بیان داشت : با حمایت های دکتر مهرزاد حمیدی معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش فردا تفاهم نامه ای میان فدراسیون دوومیدانی و آموزش و پرورش امضا می شود و طرح استعدادیابی دوومیدانی در 3 استان ایلام ، زنجان و قم به صورت آزمایشی از 11 اسفند اجرامی شود و این طرح از 20 فروردین سال آینده نیز در کل استان های کشورمان آغاز خواهد شد.


انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار