مشکلی برای تامین میوه شب عید وجود ندارد

رئیس جهاد کشاورزی استان تهران، گفت: هیچ مشکلی برای تامین میوه شب عید وجود ندارد و به اندازه کافی ذخیره سازی دو محصول سیب و پرتقال انجام شده است.

علی اشرف منصوری رئیس جهاد کشاورزی استان تهران در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص تنظیم بازار میوه شب عید، گفت: مشکلی برای تامین میوه شب عید وجود ندارد و به اندازه کافی ذخیره سازی سیب و پرتقال انجام شده و در فرصت مناسب به بازار عرضه خواهد شد.

وی با اشاره به قاچاق میوه و تاثیر آن در بازار شب عید، گفت: واردات هرگونه میوه به غیر از میوه های گرمسیری قاچاق است و وزارت جهاد به سبب آنکه این میوه ها منشاء آفت و آلودگی هستند و از طرفی به تولیدکنندگان نیز  آسیب وارد می کنند، هیچ مجوزی برای وارداتشان صادر نکرده است.

منصوری در ادامه یادآور شد: واردات میوه هایی مانند موز، آناناس، نارگیل و انبه تنها مجاز است که باید از طریق مبادی رسمی و قرنطینه ای با نظارت سازمان حفظ نباتات وارد کشور شوند.

رئیس جهاد کشاورزی استان تهران تصریح کرد: در خصوص میوه های قاچاق جلسات متعددی مطرح شده، چرا که با واردات این میوه ها به سبب اینکه منشاء آفت و آلودگی هستند، مخالف هستیم و به همین خاطر به دستگاه های متولی ابلاغ کردیم که محموله های ضبط شده معدوم و با متخلفین برخورد شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۱ ۰۷ اسفند ۱۳۹۴
برای بازنشستگان فولاد چه فکری کردید که سه ماه حقوق نگرفتن
آخرین اخبار