همدان؛

دعوت استاندار همدان از مردم برای حضوری پرشور در انتخابات فردا

استاندار همدان در پیامی مردم استان را به مشارکت در انتخابات پیش رو و فراهم کردن شرایط پایداری ملت ایران با سرمایه گذاری عظیم ملت در انتخابات، دعوت کرد.


به گزارش خبرنگار حوزه استان های گروه انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ در این پیام، آمده است : ما به تکلیف عمل کرده وباز هم عمل خواهیم کرد و اکنون نوبت شما مردم ولایتمدار و مجاهد استان است تا با حضور پر شور در پای صندوق های رای، شرایط پایداری ملت ایران را با سرمایه گذاری عظیم ملت در انتخابات، فراهم کنید.

در آستانه دو انتخابات مهم وسرنوشت ساز مجالس خبرگان رهبری و شورای اسلامی،با عنایت به فرمایشات مقام معظم رهبری و تاکیدات ریاست محترم جمهوری، تکلیف داشتیم شرایط انتخاباتی پرشور، سالم ، امن و در کمال امانتداری را فراهم کنیم تا مردم عزیز بتوانند نمایندگان خود را آزادانه انتخاب کنند.
اینجانب ضمن ارج نهادن به تلاش های دست اندرکاران انتخابات استان از اقشار مختلف مردم استان که به حماسه سازی معروف هستند دعوت می کنم با حضور حداکثری و مشارکت یکپارچه در دو انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی ضمن حمایت از تفکر مردمسالاری دینی ، حماسه ای دیگر را در تاریخ پر افتخار استان ثبت نمایند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.