صدور گواهی صلاحیت تدریس برای معلمان مدارس غیردولتی

رئیس سازمان مدارس غیر دولتی کشور از آموزش معلمان و صدور گواهی صلاحیت تدریس برای آنها که در دستور کار قرار گرفته، خبر داد.

گرد رئیس سازمان مدارس غیر دولتی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان برنامه سازمان مدارس غیردولتی را آموزش و تربیت نیروی انسانی ماهر و کار آمد دانست و گفت: آموزش معلمان و صدور گواهی صلاحیت تدریس برای آنها در دستور کار قرار دارد و از دیگر برنامه‌های این سازمان ارتقای سطح سواد، توانایی معلمان و آموزش بهتر آنان برای ایفای نقش در مدارس غیردولتی است.

وی افزود: تضمین کیفیت آموزشی در مدارس غیردولتی یک اصل است و در این راستا طرح تربیت ارزیابان تخصصی مدارس غیردولتی در حال اجرا است. در واقع مهم‌ترین رویکرد این سازمان هویت‌بخشی و توانمند‌سازی دانش آموزان و حمایت جدی از موسسان مدارس غیردولتی است.

گرد عنوان کرد: داشتن نگاه علمی و فرهنگی و پرهیز از تنگ‌نظری در حوزه مدارس غیر دولتی موجب رشد، ارتقا و توسعه مشارکت می‌شود. با حضور موثر آحاد مختلف جامعه، قطار توسعه مشارکت آموزش و پرورش در حرکت است. آموزش و پرورش دستگاه عظیم و بزرگی است که جز با مشارکت مردم اداره نمی‌شود.

رئیس سازمان مدارس غیر دولتی کشور با بیان اینکه چنانچه مردم مایل به تحصیل فرزندان خود در مدارس غیردولتی باشند در حقیقت به دولت کمک کرده‌اند، خاطرنشان کرد: برای بهبود اقتصاد، کاهش بیکاری و ارتقای معیشت مردم، توسعه مدارس فنی و حرفه‌ای و نقش برجسته مردم در اداره این گونه مدارس را جدی بگیریم.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۷ ۱۳ اسفند ۱۳۹۴
س چرا درباره معلم های نهضت سواد آموری و تکلیف استخدام آنها صحبتی نیست .
آخرین اخبار