جشنواره نونهالان اسکیت برگزار می‌شود

رئیس فدراسیون اسکیت گفت: جشنواره نونهالان اسکیت به منظور استعدادیابی در رده‌های زیر 10 سال برگزار می‌شود.

فریبا محمدیان رئیس فدراسیون اسکیت در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه ها گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: جشنواره نونهالان اسکیت با حضور استان‌های سراسر کشور به منظور استعدادیابی طی روزهای دوازدهم و سیزدهم اسفند ماه به میزبانی آبادان برگزار می‌شود.
 
وی افزود: این جشنواره سومین، جشنواره نونهالان به صورت سراسری است که دو جشنواره قبل به میزبانی مشهد و بابلسر سال‌های گذشته برگزار شده است.
 
محمدیان افزود: این جشنواره قرار بود، پیش از این‌ها برگزار شود اما به دلیل هوای نامساعد و آلودگی منطقه آزاد اروند به این زمان موکول شد.
 
جشنواره شامل برنامه‌ها و اهداف استعدادیابی جامع فدراسیون است و اسکیت بازان زیر 10 سال به مدت یکسال زیر نظر مربیان با تجربه اسکیت در استان‌ها آموزش دیده‌اند. در این جشنواره مهارت‌ها طی برنامه‌ریزی‌های تمرینی اجرا شده، رتبه و امتیازبندی می‌شوند.
 
رئیس فدراسیون اسکیت خاطر نشان کرد: اسکیت بازان برتر و با استعداد از این نونهالان طی این سه سال به رقابت می‌پردازند، انتخاب می‌شوند و در کمپ‌های پرورش استعداد 6 منطقه‌ای در سال 95 به تمرینات خود می‌پردازند. زیر نظر مربیان خوب اسکیت آموزش‌ها و مهارت‌های لازم را برای اسکیت کشور می‌بینند و برای تیم ملی اسکیت پشتوانه‌های خوبی در آینده خواهند بود.
 
انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار