میرور: داعشی‌ها تا خِرخِره می‌خورند، مردم گرسنگی می‌کشند

داعش با افزایش بهای مواد غذایی می‌کوشد مردم را برای پیوستن به این گروه تروریستی ترغیب کند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگارن جوان به نقل از وبسایت «میرور»؛ گروه تروریستی داعش به بخش عظیمی از منابع غذایی در قلمروی تحت سلطه خود دست یافته است و عناصر آن بدون هیچ کم و کاستی به اسراف ذخایر غذایی شهر روی آورده اند. این در حالی است که بسیاری از مردم در قلمروی تحت سلطه داعش از گرسنگی رنج می برند و برای بدست آوردن کمترین مقدار غذا مجبور به ایستادن در صفهای طولانی هستند.

به تازگی گروه «رقه در سکوت سر بریده می‌شود» تصاویری در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته است که عناصر داعش را در حال اسراف و لذت بردن از وعده های غذایی حجیم گوشت، ماهی، میوه و شیرینی در شهر رقه سوریه نشان می دهد؛ در حالی که خانواده های گرسنه برای کمترین مقدار غذا وادار به ایستادن در صفهای طولانی می شوند.

به گفته ابومحمد، یکی از اعضای این گروه، بسیاری از خانواده های ناامید شهر رقه با فروش اسباب زندگی خود در صدد جمع آوری پول برای غذا هستند. تنها 40 درصد از جمعیت این شهر قادر به خرید غذا و پرداخت صورت حساب ها هستند.

تروریستهای داعش تا پیش از به اشتراک گذاشته شدن این تصاویر سعی داشتند با انتشار تصاویری پر زرق و برق از رستورانها، بازار و مغازه های شهر رقه، آن را شهری سعادتمند توصیف کنند. این در حالی است که گروه تروریستی داعش با وضع مالیات‌های سنگین برای مواد غذایی موجب افزایش قیمت غذا در شهر شده است.

گروه تروریستی داعش در مورد برخی شرایط استثنایی دستمزد عناصر خود در سوریه را 50 درصد کاهش داده که این جریان موجب ترک اعضای این گروه شده است. داعش با افزایش قیمت مواد غذایی و اسراف آن در میان اعضای خود سعی بر این دارد تا مردم را برای پیوستن به این گروه تروریستی ترغیب کند.


انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار