کوروشی: تمرین نفت به دلیل مشکلات مالی تعطیل نشده است

هافبک تیم فوتبال نفت تهران گفت:تعطیلی تمرینات تیم نفت ارتباطی به مشکلات مالی ندارد.

سیامک کوروشی در گفتگو با خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: با توجه به تعطیلی تمرین در روز یکشنبه کادر فنی صلاح دید که در این تعطیلی جلسه ای را با مسئولان باشگاه برگزار کند و با مدیر عامل این تیم در مورد مسائل مالی نفت تهران صحبت هایی را انجام دهند.

وی در مورد حضور بازیکنان در این جلسه گفت: اطلاعی از اینکه کدام بازیکن در جلسه شرکت می کند ندارم چرا که به من در این باره اطلاعاتی نداده اند و به این جلسه هم دعوت نشده ام.

کوروشی در مورد دیدار با ذوب آهن اصفهان گفت:برای ما این دیدار از حساسیت بالایی برخوردار است و باید با پیروزی در این دیدار دوباره به جمع مدعیان لیگ برگردیم و تمامی بازی ها برای ما از ای پس حکم فینال را دارد و باید در بازی های باقیمانده امتیازات لازم را برای بازگشت به بالای جدول کسب کنیم.

وی ادامه داد:هدف ما کسب سهمیه مجدد آسیاست  و باید خود را به جمع چهار تیم بالای جدول برسانیم و در طول اردو نیز یک بازی تمرینی مناسب را در مقابل تیم امید انجام دادیم و این بازی به تیم ما کمک زیادی برای آماده سای کرد.

وی در مورد ذوب آهن گفت:با توجه به پیروزی این تیم در آسیا مقابل تیم قدرتمند لخویا این تیم از روحیه بالایی برخوردار است و با وجود اینکه در فینال جام حذفی حضور اما در لیگ هم انگیزه بالایی دارند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار