لغو جلسه اعضای تیم نفت با مدیران باشگاه

با قولی که مدیران باشگاه نفت برای تزریق بودجه به تیم داده اند جلسه فردای بازیکنان و اعضای کادرفنی با مدیریت باشگاه لغو شد.

 به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در حالی که قرار بود برخی بازیکنان تیم نفت تهران به دنبال تعطیلی فردای تمرینات این تیم به همراه کادر فنی جلسه ای را با مدیران باشگاه تشکیل داده و در این جلسه درباره مشکلات مالی خود به صحبت پرداخته و خواستار حل بخشی از این مشکلات در آستانه فرا رسیدن سال جدید شوند، اما گویا با قولی که مدیران نفت به بازیکنان و کادرفنی این تیم مبنی بر مساعدت و تلاش برای تزریق بودجه به تیم داده اند این جلسه منتفی شده است.
 
البته برخی رسانه ها تعطیلی فردای تمرینات نفت را به دلیل اعتصاب مجدد بازیکنان این تیم برای مشکلات مالی می دانستند که بازیکنان نفت اعتصاب را تکذیب و تعطیلی تمرین فردا را تشخیص کادرفنی برای ریکاوری عنوان کردند.
 
در همین زمینه با رحیم ایرانیان سرپرست تیم فوتبال نفت تهران گفت و گویی انجام دادیم که وی درباره لغو جلسه بازیکنان و کادرفنی با مدیریت باشگاه اظهار داشت :با قولی که مدیریت باشگاه نفت مبنی بر حل بخشی از مشکلات مالی در آستانه سال جدید به بازیکنان و کادر فنی داده جلسه فردا لغو شد.

با این قول بازیکنان نفت منتظر مساعدت مسئولان باشگاه می مانند و با شناختی که از مدیران نفت دارم مطمئن هستم آن ها قول خود را عملی می کنند تا در فاصله کوتاه تا عید نوروز مشکلات مالی اعضای تیم کاهش یابد.
 
وی درباره دلیل تعطیلی تمرین فردای نفت گفت: کادر فنی تشخیص داد با تعطیلی یک روزه تمرینات به بازیکنان استراحت داده و آن ها از روز دوشنبه با نشاط و انگیزه بیشتری در تمرینات پیش از بازی با ذوب آهن شرکت کنند.تعطیلی تمرین فردا هیچ ارتباطی به مسائل مالی ندارد و تنها تصمیمی فنی و تاکتیکی است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار