مهاباد؛

اعلام نتایج دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه مهاباد

رئیس ستاد انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در مهاباد، نتایج کامل و قطعی انتخابات مجلس را در این حوزه انتخابیه اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ، جعفر کتانی اظهار کرد: از مجموع 89 هزار و 63 رای ماخوذه، جلال محمودزاده با 46 هزار و 856 رای توانست بیشترین تعداد آرای این حوزه را به خود اختصاص دهد.

وی گفت: کیوان امیدفر با 12 هزار و 292 رای، ایوب بیژنی با 9 هزار و 333 رای، سیدقادر محمدی با شش هزار و 897 رای، عثمان احمدی با چهار هزار و 361 رای و خالد چوپانی نیز با دو هزار و 579 رای در رتبه های بعدی قرار گرفتند.

کتانی افزود: بایزید جنگلی با یکهزار و 495 رای، رشید راسخی با 673 رای، حسین نصیری چیانه با 593 رای، احمد بهشتی با 506 رای و قادر پیروتی اقدم نیز با 211 رای رتبه ها بعدی را در این حوزه انتخابیه به خود اختصاص دادند

وی اضافه کرد: هیات اجرایی مرکز حوزه انتخابیه از امروز به مدت دو روز در محل این فرمانداری آماده دریافت شکایات است.

به گفته کتانی کسانی که از نحوه برگزاری انتخابات نیز شکایت دارند، می توانند در مدت هفت روز از تاریخ امروز، شکایت مستند خود را به دبیرخانه شورای نگهبان نیز تسلیم کنند.

جلال محمودزاده منتخب اول مردم مهاباد وابسته و مورد حمایت جریان و حزب سیاسی خاصی نبوده و جزو نامزدهای مستقل دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی محسوب می شود.

در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در مهاباد 11 نامزد با یکدیگر برای کسب یک کرسی به رقابت پرداختند.
شهرستان مهاباد 215 هزار نفر جمعیت دارد که از این تعداد 162 هزار نفر واجد شرایط رای دادن بودند

116 شعبه اخذ رای ثابت و سیار برای این دوره از انتخابات در حوزه مهاباد پیش بینی شده بود.

مهاباد در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.