فاز دوم ساخت بیمارستان تأمین‌اجتماعی مهاباد کلید خورد

فرماندار ویژه مهاباد از تکمیل فاز‌ نخست این طرح خبرداد و گفت: فاز دوم عملیات ساخت بیمارستان ۹۸ تختخوابی تأمین‌اجتماعی این شهرستان آغاز شده و روند احداث آن بدون توقف توسط پیمانکار در حال انجام است.

حسن عباسی فرماندار ویژه مهاباد گفت: عملیات اجرایی فاز نخست ساخت طرح بیمارستان تأمین‌اجتماعی شامل احداث فونداسیون، اسکلت‌وسازه اصلی ساختمان با ۴۸۰ میلیارد ریال هزینه به پایان رسیده و در حال حاضر عملیات فاز دوم احداث آن آغاز شده است.

وی اضافه کرد: اعتبار فاز دوم احداث بیمارستان‌ تأمین‌اجتماعی این شهرستان، ۳ هزار و ۷۷۰ میلیارد ریال و مدت زمان اجرای آن، ۲۸ ماهه است.

فرماندار ویژه مهاباد با اشاره به اینکه بیمارستان تأمین‌اجتماعی، تنها بیمارستان در حال احداث این نهاد در غرب‌کشور است، ادامه داد: این مرکز درمانی در زمینی به مساحت ۱۵ هزار مترمربع احداث می‌شود و با اتمام آن، کمک شایانی به خدمات‌درمانی افراد تحت‌پوشش بیمه‌درمانی تأمین‌اجتماعی خواهد شد.

عباسی بیان کرد: این بیمارستان دارای امکاناتی کامل همچون بخش‌های کودکان، زنان و زایمان، جراحی، دندان‌پزشکی و اورژانس می‌شود و تمامی هزینه‌های درمان برای کسانی که تحت‌پوشش بیمه تأمین‌اجتماعی هستند، رایگان خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.