تورهای مسافرتی که کاربران را تور می کنند

برخی از تبلیغاتی که در شبکه های اجتماعی پیام رسان به وفور یافت می شود، شرایطی را برای مخاطبان و کاربران ترسیم می کنند که گویی قرار است آنها را به بهشت ببرند.

به گزارش گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در روز های پایانی سال  اکثر مردم برای تعطیلات نوروزی خود برنامه ریزی می کنند، عده ای برنامه سواحل شمال دارند و برخی دیگر شهرهای جنوبی را مقصد خود انتخاب می کنند؛ در این بین هستند افرادی که خارج از کشور را برای سفر نوروزی خود مناسب می دانند. در این ایام است که بازار تبلیغات برای سفر به بهترین شهر های دنیا با نازل ترین قیمت داغ می شود و هستند سود جویانی که تور های خود را با تور مسافرتی پهن می کنند.

تورهای مسافرتی که کاربران را تور می کند

تبلیغاتی که از روش های مختلف و قیمت های وسوسه انگیز هر مخاطبی را مجاب می کند تا با تماس از کم وکیف و شرایط به ظاهر مطلوب با خبر شود. اینجاست که افراد با روش ها و ترفند های مختلف در دام سودجویانی می افتند و به امید شروع یک سفر رویایی دست به جیب می شوند.

این تبلیغات که در شبکه های اجتماعی پیام رسان به وفور یافت می شود شرایطی را برای مخاطبان و کاربران ترسیم می کنند که گویی قرار است آنها را به بهشت ببرند و از هواپیماهای درجه یک گرفته تا هتل های 5 ستاره و امکانات رفاهی وصف ناپذیر. اما نکته اینجاست که بعد از دست به جیب شدن شرایط کمی متفاوت می شود و هر بار به بهانه های گوناگون وعده های داده شده آب می رود.

تورهای مسافرتی که کاربران را تور می کند

نوع دیگری از کلاه برداری های اینترنتی وجود دارد که این تبلیغات کاربران را به سایت های تقلبی فروش بلیط هدایت می کنند و طبیعتا برای خرید بلیط اینترنتی کاربران باید اطلاعات خود از قبیل مشخصات شخصی و اطلاعات بانکی را وارد کنند که در این شیوه که به آن فیشینگ می گویند با دریافت اطلاعات قربانیان به راحتی حساب بانکی را خالی می کنند.

تورهای مسافرتی که کاربران را تور می کند

هرچند بارها در خصوص راه های امن خرین اینترنتی صحبت شده است اما باز شاهد به دام افتادن برخی کاربران هستیم لذا مجددا تاکید می شود که برای خرید اینترنتی از سایت هایی که دارای نشان نماد اعتماد الکترونیکی هستند و همچنین برای پرداخت های اینترنتی از درگاه هایی که پروتکل امنیتی https دارند، استفاده شود.

تورهای مسافرتی که کاربران را تور می کند

گزارش از عرفان ضیایی

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.