تبریز؛

سرمایه‌گذاری 10 هزار میلیارد ریالی در پارک بزرگ تبریز

سخنگوی شورای اسلامی شهر تبریز از تصویب طرح سرمایه‌گذاری در پارک بزرگ تبریز خبر داد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، حبیب شیری‌آذر اظهار داشت: طرح سرمایه‌گذاری در جنوب غرب تبریز در محل پارک بزرگ در جلسه امروز به تصویب رسید این طرح در مساحتی به میزان 145 هکتار و توسط بخش خصوصی با مشارکت شهرداری انجام خواهد شد.

سخنگوی شورای شهر ادامه داد: حجم سرمایه‌گذاری در این پروژه یک هزار میلیارد تومان است که 600 میلیارد تومان توسط بخش خصوصی و 400 میلیارد تومان آن توسط شهرداری تامین خواهد شد همچنین شهرداری حدود 80 میلیارد تومان از املاک خود را در اختیار پروژه قرار خواهد داد.

شیری‌آذر ادامه داد: در جلسه امروز لایحه شهرداری در خصوص جبران بخشی از هزینه‌های صعود کوهنورد نامدار شهر تبریز، عظیم قیچی‌ساز به چهاردهمین قله‌ای که به آن صعود خواهد کرد و نامش در بین بزرگان این رشته ثبت خواهد شد مطرح شد و پس از تبادل نظر به اتفاق آرا این لایحه تصویب شد.

وی ادامه داد: همچنین در این جلسه طرح لزوم ایمن‌سازی کارگاه‌ها برای محافظت از جان کارگران شهرداری مطرح و تصویب شد، البته شهرداری در این خصوص اقداماتی را صورت داده است ولی با این طرح بر آن تاکید شد.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار