قاضی:

گروه ب سخت تر است؛ قزوین را با اختلاف می بریم/ پیروز شویم صعودمان قطعی است

محمود قاضی، سرمربی تیم دانشگاه آزاد تهران در ارتباط با وضعیت تیمش در دو هفت هباقی مانده لیگ یک به اظهار نظر پرداخت.

محمود قاضی، سرمربی تیم فوتسال دانشگاه آزاد تهران در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  اظهار داشت: خداروشکر وضعیت تیم خوب است و ما در شش هفته اخیر پنج بازی خود را بردیم و تنها یک بازی در ساوه و مقابل تیم شهرداری مساوی کردیم و از آن جا که از تیم های در کورس برای صعود سه تیم مانده هنوز هم نتوانستیم جواز صعود را بگیریم. و اگر در گروه الف بودیم قطعا جواز صعود را گرفته بودیم با این پنج برد متوالی که پشت سر هم آوردیم.

قاضی ادامه داد: گروه ب سخت از گروه الف است و تیم های شهرداری و زاگرس چند بازیکن لیگ برتر داشتند و نیم فصل نیز توانستند یک بازیکن دیگر اضافه کنند اما گروه الف از این خبر ها نیست. تیم پاس که سرباز هستند و ارژن شیراز که خودمان در شیراز بازی اش را دیدیم و در حد و اندازه این گروه نیستند و در گروه ب حتی تیم های چکاد شهریار و رسالت کرمان هم حقشان حضور در جمع دو تیم نخست بود.

سرمربی تیم فوتسال دانشگاه ازاد تهران در ارتباط با بازی این هفته تیمش گفت: ما از بازی با قزوین هشت بازی فینال را طراحی کرده بودیم که خداروشکر پنج تای آن را بردیم و یک بازی را مساوی کردیم و این هفته گل فینالمان است و بازی شش امتیازی بلکه دوازده امتیازی پیش رو داریم و بازی مرگ و زندگی است و در صورت باخت به یکباره به رده سوم سقوط می کنیم اما اگر پیروز شویم صعودمان را قطعی کرده ایم و کل تمرکزمان را برای همین بازی گذاشتیم و ان شاء الله می رویم و دست پر برمی گردیم.

قاضی در ارتباط با وضعیت امتیازی گفت: ما هنوز امیدواریم برای بازی روز آخر و این نحو نیست که سه امتیاز روز آخر را همه تیم ها گرفته باشند و زاگرس باید به شهریار برود وپاژ مشهد هم که به ساوه می رود تیم خطرناکی است اما لیگ یک هست و نمی شود روی تیم هایی که برایشان فرقی ندارد حساب کنیم، چون به هر حال بازیکنان پاژ مشهد شهریار و قزوین بی انگیزه شدند و قزوینی ها که قطعا این هفته سقوطش قطعی می شود و همان طور که ما برای روز آخر زیاد برنامه نداریم و قزوین را می بریم و با اختلاف هم می بریم و روی همین حساب ایت که نمی شود روی تیم ها حساب کرد و همه تیم ها بی انگیزه شده اند زیرا که چکاد چهارمی اش ثابت شده همچنین پاژ مشهد پنجمی اش ثابت شده است و به نحوی شده است که همه تیم های برای روز آخر انگیزه ای ندارند. ما باید زمانی که سرنوشت دست خودمان است اجرا کننده باشیم و نباید کارمان را به دیگران وابسته کنیم که بیایند و برای ما امتیاز بگیرند.

قاضی در انتها گفت: خواهش من از کمیته فوتسال این است که داوران لیگ برتری مورد استفاده قرار دهند و ناظر ویژه برای بازی ها مورد استفاده قرار دهند که خدایی نکرده اتفاقی که به ضرر باشد رخ ندهد و از نظر داوری نگرانی داریم اما از نظر بازی خیر؛ به هر حال بازی حساس است. و به دنبال این هستیم که حتما ناظر ویژه حضور داشته باشد و کسی باشد که حتما اتفاقات بازی مشخص شود.

انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.