پدیده فوتسالیست ایرانی که به شماره شش تیم ملی فوتبال تبدیل شد

ترابی :بدون حمایت خانواده به این جا نمی رسیدم

هافبک جوان تیم ملی فوتبال ایران گفت :سابقه فوتسالی من نقش ویژه ای در فوتبال بازی کردنم دارد.

مهدی ترابی در گفت و گو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص وضعیت تیم فوتبال سایپا تهران بیان کرد :سایپا  پیش از تعطیلات طولانی لیگ با پیروزی در 2 بازی ابتدایی نیم فصل دوم مقابل گسترش فولاد و راه آهن وضعیت خوبی داشت اما این وقفه در روند نتایج تیم ما تاثیرگذار بود و دیدید که در شروع مجدد لیگ با وجود نمایشی خوب 2 شکست را متحمل شدیم. هر چند پیروزی برابر سپاهان و تساوی مقابل پرسپولیس در حضور 80 هزار تماشاگر حریف شرایط سایپا را به روند ایده آل بازگرداند و در حال حاضر تمرینات خود را برای رسیدن به رتبه های بالای جدول در ادامه لیگ انجام می دهیم.
هافبک تیم سایپا درباره وضعیت خودش گفت : در حال حاضر وضعیت بدنی خوبی دارم و سعی می کنم با تمرینات مناسب از لحاظ فنی نیز روز به روز پیشرفت کرده تا بتوانم برای سایپا در ادامه لیگ موثر باشم.
وی ادامه داد:هدف باشگاه سایپا در فصل جاری کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا و پس از آن به دست آوردن قهرمانی است  و با توجه به وضعیت خوبی که بازیکنان ما دارند با بهره گیری از تدابیر کادر فنی این امر دور از دسترس نیست.
ترابی درباره این که چگونه از فوتسال به سمت فوتبال آمد  و در مدت زمان کوتاهی با پوشیدن پیراهن شماره شش تیم ملی قدم در راه بزرگانی چون کریم باقری و جواد نکونام گذاشت ،خاطر نشان کرد :من تا 17 سالگی در تیم فوتسال دانش آموزی استان البرز زیر نظر رضا فلاح زاده سرمربی کنونی تیم مقاومت البرز در لیگ برتر فوتسال کار می کردم .تا این که بهروز یمینی از آشنایانم که در فوتبال این استان سابقه روشنی دارد من را به تیم جوانان سایپا معرفی کرد.من در زمان ابراهیم تقوی به ترکیب تیم بزرگسالان سایپا اضافه شدم اما با حضور مجید جلالی در این تیم در بازی های بیشتری به میدان رفته و با تشخیص وی به یکی از  نفرات ثابت این تیم تبدیل شدم.البته فوتسال نقش ویژه ای در فوتبال من داشته است.
وی افزود:خوشبختانه بهره گیری از نظرات مربیان در رشد من تاثیر ویژه ای داشته اما حتم دارم اگر الطاف الهی و حمایت های خانواده نبود هرگز به این سطح نمی رسیدم.در این جا باید از زحمات تمام مربیان و خانواده ام قدردانی کنم.

انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار