غیاثی:

میزبانی روی داوری ها تاثیر گذار بود/ برای صعود کار دست خودمان است

وحید غیاثی، سرمربی قمی سن ایچ ساوه در استانه برگزاری هفته ماقبل پایانی به اظهار نظر در مورد وضعیت تیمش و مسابقات پرداخت.

وحید غیاثی سرمربی تیم فوتسال سن ایچ ساوه در گفت و گو با  خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: بازی با قم ناپلئونی شد و روی اشتباه صد درصد دروازبانمان بازی را واگذار کردیم و داوری هم خیلی تاثیر داشت و روز بد داوری بود نمی دانم از قصد بود و یا نه اما روز خوبی نبود و این که میزبانی روی داوری خیلی تاثیر گذاشت ولی در کل ما روی اشتباه صدرصد دروازبانمان يک گل دریافت کردیم و بازی را از دست دادیم در حالی که اگر ما انجا می بردیم کار تمام شده بود.
غیاثی ادامه داد: تیم آتلیه هم تیم بسیار خوبی است و مربی بسیار خوبی دارد؛ این مربی از زمانی که آمده فقط يک باخت برایش ثبت شده و تیمش هم نفرات خوبی دارد، قم همیشه فوتسالش خوب بوده و ما خودمان هم قمی هستیم و از فوتسال اطلاعات خوبی داشتیم. اما هنوز هم همه چیز دست خودمان است و خوشبختانه تمرینات بسیار خوبی کردیم.
سرمربی سن ایچ ساوه در ادامه اظهار داشت: مدیریت سن ايچ بسیار کمک کرده است و از نظر روحی و روانی و مسائل ديگر تیم را ساپورت کردهو ان شاء الله این هفته در ساوه پاس قوانین را ببریم به احتمال زیاد دیگر تمام شده باشد و کار به بازی آخر هم نکشد.
غیاثی درباره دیدار آتلیه طهران قم و ارژن شیراز اظهار داشت: تیم قم نیز با چند بازیکن مصدوم و محروم باید به شیراز سفر کند و به مصاف ارژن برود. که ارژن هم باید به برتری برسد و اگر مقابل قم نتیجه نگیرد؛ ان ها هم به خطر می افتند و من فکر می کنم راه برای ما هموار باشد و همه چیز دست خودمان است و این هفته با يک برد به پلی آف صعود کنیم و کار را تمام کنیم.
غیاثی گفت: اگر بازی این هفته را نبریم کار ما در هفته آخر سخت نیست چون اگر این هفته کاشان امتیاز از دست بدهد صد درصد سقوطش حتمی است و اصلا هفته آخر هم امدنشان به ساوه احتمال کمی دارد و اگر هم به ساوه بیایند، هیچ چیزی برای بازی ندارند. اما ان شاء الله که کار به انجا نمی کشد و ما همین هفته کار را تمام کنیم.
غیاثی در انتها گفت: خواهشی که از فدراسیون و کمیته فوتسال دارم این است که این هفته های آخر داروهای بهتری را برای مسابقات به کار بگیرند؛ چون حساسیت بازی ها خیلی بالاست. الان ما و تیم قم 21 امتیازی هستیم و تیم های پشت سر ما با 3 امتیاز فاصله هستند من تنها خواهشم این است که با دقت بیشتری برنامه ریزی شود تا حقی از کسی ضایع نشود.


انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.