رجب زاده: فکر کنیم بازی راحت است می بازیم

مهاجم تیم فوتبال ذوب آهن در نشست خبری پیش از بازی مقابل لخویا گفت: بازی رفت را فراموش کردیم، اگر فکر کنیم بازی راحت است می‌بازیم و نمی‌خواهیم این اتفاق بیفتد.

رجب زاده: فکر کنیم بازی راحت است می بازیم به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی رجب‌زاده در نشست خبری قبل از دیدار مقابل لخویا قطر در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا، گفت: از لخویا شناخت زیادی ندارم. فیلم بازی حریف را دیدم و می‌دانم بازیکنان بزرگی دارند. تا قبل از بازی رفت فقط فیلم بازی حریف را دیدیم. خوشبختانه در بازی رفت با یک عملکرد تکنیکی به پیروزی رسیدیم. اگر نتوانند نتیجه بگیرند روحیه خود را از دست می‌دهند بدین ترتیب لخویا با روحیه برد به میدان می‌آید.

وی افزود: بازی رفت را فراموش کردیم و باید با انگیزه دو برابر به میدان برویم اگر فکر کنیم بازی راحت است می‌بازیم و همه چیز به شرایط اولیه باز می‌گردد. نمی‌خواهیم این اتفاقات بیفتد. 

می‌دانیم کار سختی داریم. حریف نسبت به بازی قبل ما را بییشتر می‌شناسد و امیدوارم بتوانیم در بازی فردا قدم محکمی برای صعود بر داریم.

 مهاجم تیم فوتبال ذوب آهن در مورد اینکه آیا حرف خاصی با هواداران دارد، عنوان کرد: معمولا وقتی با ذوب آهن در آسیا بودم ورزشگاه پر شده است در بازی اول سپاهان هم دیدیم که جمعیت خوبی به ورزشگاه آمد در بازی آسیایی سپاهان هواداران ذوب آهن در بازی ذوب هواداران سپاهان به ورزشگاه می‌آیند. خوشبختانه در آسیا همکاری خوبی بین هواداران است و در بازی فردا حضور خوبی در ورزشگاه خواهیم دید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار