لرستان؛

برگزاری مسابقات ورزشی دانش آموزان لرستان در 4 رشته

مسابقات ورزشی دانش آموزان استان لرستان در 4 رشته ورزشی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران از لرستان ؛ معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش لرستان از برگزاری مسابقات ورزشی دانش آموزی در رشته های والیبال، شطرنج، اسکیت، دوچرخه سواری خبر داد .

بهرامی افزود : در رشته والیبال دوره اول متوسطه ناحیه یک، الشتر و کوهدشت مقامهای اول تا سوم را کسب نمودند و در دوره ابتدایی هم شهرستان الشتر، ناحیه 1 و پلدختر به ترتیب مقامهای اول تا سوم را کسب کردند .

وی گفت:در دوره دوم متوسطه و در رشته شطرنج ، شهرستان های بروجرد، دورود و ناحیه 1 خرم آباد، مقام های اول تا سوم تیمی را کسب کردند و در دوره ابتدایی هم بروجرد، ناحیه 1 و الشتر مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

بهرامی افزود: در رشته انفرادی شطرنج و در دوره متوسطه اول سید علی موسوی از بروجرد، امیرحسین ماکیانی از دورودو امیر عباس عبدلی از بروجرد و در دوره ابتدایی معین گودرزی از بروجرد، آرش مالمیر از ناحیه 1و علی لعلی از بروجرد به ترتیب مقام های اول تا سوم انفرادی را کسب کردند .

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش لرستان گفت:در رشته دوچرخه سواری: ناحیه 1 خرم آباد اول شد و شهرستان بروجرد هم دوم شد در رشته اسکیت: در دوره اول ابتدایی شهرستان های الیگودرز، ناحیه 2 و بروجرد و در دوره دوم ابتدایی ناحیه 1 ، الیگودرز و بروجرد و در دوره اول متوسطه ناحیه 1، بروجرد و الیگودرز به ترتیب مقامهای اول تا سوم انفرادی را کسب کردند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.