اختصاصی باشگاه خبرنگاران جوان؛

دزد زائران بقاع متبرکه تهران دستگیر شد/ مالباختگان به پلیس آگاهی مراجعه کنند

مردی که از زائران بقاع متبرکه تهران ، دزدی می‌کرد، توسط پلیس تهران شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،‌ در پی تماس شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی تهران بزرگ مبنی بر وقوع یک فقره سرقت در آستان مقدس امامزاده صالح(ع) ، ماموران کلانتری جهت بررسی موضوع خود را به محل رساندند.
 
ماموران در حال پیگیری بودند که فردی به نام حسین خود را به آنان رساند و اظهار داشت: چندی پیش یک گوشی گران قیمت را حیاط آستان امامزاده صالح(ع) به شارژ زدم و دقایقی بعد متوجه شدم، گوشی‌ام به طرز ماهرانه‌ای سرقت شده است که موضوع را به کلانتری محل اطلاع دادم.
 
وی افزود: پس از گذشت چند روز از ماجرا از طریق ردیاب گوشی دریافتم که سارق در جاده امامزاده داوود(ع) در خوابگاه شهرداری به سر می‌برد.
 
ماموران به محل مورد نظر اعزام و متهم را که جوانی حدودا 30 ساله بود، دستگیر و به کلانتری منتقل کردند و وی نیز پس از اعتراف به جرائم خود اظهار داشت: از مردمی که برای زیارت به بقاع متبرکه مراجعه می‌کردند، اقدام به سرقت ،‌جیب بری و کش روی می‌کردم.
 
سرهنگ جواد یاسینی رئیس کلانتری 163 ولنجک درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران جوان، ‌گفت: مالباختگان می‌توانند جهت پیگیری شکات خود به پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ واقع در اتوبان شهید صدر (مسیر شرق به غرب) خیابان  قلندری شمالی مراجعه کنند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار