اردوی ملی پوشان وزنه برداری تا 20 اسفند در کیش تمدید شد

تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان کشورمان که برای اردوی دو هفته ای در جزیره کیش اردو زده بود به دلیل شرایط ایده آل این اردو تا 20 اسفند به تمرینات خود ادامه می دهد.

به گزارش خبرنگار سایر حوزه ها گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان تمرینات تیم ملی وزنه برداری کشورمان از یکم اسفند ماه در سالن المپیک کیش آغاز شده است. پیش از این قرار بود این اردو دوهفته باشد ولی با رضایت کادر فنی و ملی پوشان تا 20 اسفند ادامه پیدا می کند. کیانوش رستمی، سهراب مرادی، کیا قدمی، بهادر مولایی، محمدرضا براری، ایوب موسوی، محسن بهرام زاده، مرتضی رضاییان، رضا روحی و علی هاشمی در این اردو حضور دارند که هاشمی از کشاله ران با آسیب دیدگی مواجه شد و با صلاحدید حسین توکلی به تهران بازگشت تا زیر نظر کادر پزشکی مراحل درمان خود را سپری کند.
همچنین وزنه برداران طبق برنامه ریزی کادر فنی هر روز دو جلسه تمرین صبح و بعدازظهر دارند. برنامه های مفرح مثل دو جلسه استخر و یک جلسه والیبال درطول هفته در دستور تمرینی قرار گرفته است.
لازم به ذکر است علی مرادی رییس فدراسیون وزنه برداری 19 اسفند برای بازدید از شرایط اردو به جزیره کیش سفر می کند تا از نزدیک شاهد تمرینات ملی پوشان باشد.


انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار