نامه رئیس کمیته ملی المپیک به فدراسیون ها

کیومرث هاشمی از فدراسیون ها خواست تا پیشنهادها ی خود را برای فعالیت های جنبش جهانی المپیک ارائه دهند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک طی نامه ای به فدراسیون های المپیکی از آنها خواست تا پیشنهادات و توصیه های اصلاحی خود را برای فعالیت های جنبش جهانی المپیک بر اساس طرح "دستور کار2020" (IOC) ارائه دهند.


در متن نامه ارسالی رئیس کمیته ملی المپیک آمده است:

بسمه تعالی 

احتراماً، همانگونه که اطلاع دارید کمیته بین المللی المپیک در صد و بیست و هفتمین اجلاس خود که در دسامبر 2014 در موناکو برگزار شد، طرح "دستور کار 2020" را  که متضمن پیشنهادات و توصیه های اصلاحی برای فعالیتهای آینده جنبش جهانی المپیک است را به عنوان سند مرجع با اکثریت آرا تصویب کرد. اصلاحات مندرج در این "دستور کار" حاصل یک سال بحث و مشاوره با اعضای جنبش المپیک و کارشناسان متخصص در زمینه های مختلف و آحاد مردم بوده است.

با عنایت به ضرورت مشارکت فدراسیونهای بین المللی و کمیته های ملی المپیک در اجرای مناسب این طرح که هم اکنون وارد فاز اجرایی  شده است و با توجه به اینکه بعضی مفاد این طرح در مجامع عمومی و جلسات فدراسیونهای بین المللی مطرح و به بحث و بررسی گذارده خواهد شد، لذا لازم است که مبادی ذیربط در فدراسیونهای ملی در جریان بخش های مرتبط  با کار خود قرار گیرند. بدینوسیله آن بخش از نکات اساسی این "دستور کار" که مستقیماً  با فعالیتهای فدراسیونهای  ملی مرتبط می شود جهت آگاهی و اقدام لازم ارسال می گردد.

همانطوری که  اشاره شد این "دستورکار" هم اکنون وارد فاز اجرایی شده است  ولی با این وجود، بالضروره در فرآیند اجرا مورد بازبینی های مکرر قرار خواهد گرفت. علیهذا مقتضی است  در روند بررسی طرح که متن کامل آن نیز به زبان اصلی به ضمیمه است، علاوه بر آنچه که به عنوان نکات اساسی از سوی این کمیته مطرح گردیده با مطالعه متن کامل نظرات و پیشنهادات خود را جهت بررسی و احیاناً انعکاس به کمیته بین المللی المپیک اعلام نمایند.

کیومرث هاشمی

رئیس کمیته ملی المپیک

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار