ارائه 260 هزار فرصت به پژوهشگران توسط شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی

مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی از ارائه 260 هزار فرصت به پژوهشگران توسط این شبکه خبر داد.

رضا اسدی فرد مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد: شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی به صورت سالانه از آزمایشگاه‌های عضو خود در برگزاری و شرکت در دوره‌های آموزشی و آموزش نیروی انسانی و همچنین استقرار و اخذ گواهینامه بین‌المللی حمایت می‌کند. 

وی ادامه داد: خروجی شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی از تابستان 93 تا ابتدای سال 94 حدود 260 هزار فرصت آزمایشگاهی به 25 هزار نفر است. 

اسدی فرد این شبکه را 300 مرکز در بخش‌های دولتی و خصوصی عنوان کرد و بیان کرد: این شبکه شامل آزمایشگاه‌های توانمند موجود در هر دو بخش دولتی و خصوصی است آزمایشگاه‌ها باید یکسری شرایط را قبول کنند تا وارد شبکه شوند و در قبال میزان عملکرد از نظر خدمات دهی به محققین کشور و شرکت‌های دانش‌بنیان از حمایت‌های شبکه آزمایشگاهی بهره‌مند می‌شوند. 

اسدی فرد عنوان کرد: بیش از 4 هزار تجهیزات آزمایشگاهی در این شبکه به اشتراک گذاشته شده که از این 300 مجموعه 40 درصد وزارت علوم، 10 درصد وزارت بهداشت و 20 درصد نهادهای خصوصی هستند و 30 درصد باقی مانده را سایر نهادها، وزارتخانه‌های نفت، جهاد کشاورزی، دانشگاه آزاد و دیگر نهادها تشکیل می‌دهند. 

اسدی فرد خاطر نشان کرد: این شبکه سیستم بسیار خوبی دارد و هر کسی می‌تواند در سراسر کشور از این 300 مجموعه‌ای که در 26 استان کشور پراکنده هستند با درصد تخفیف‌هایی که در شبکه تعیین شده خدمات بگیرند. 

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار