اضافه شدن بخش پویانمایی به جشنواره فیلم مقاومت

جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت، در چهاردهمین دوره برگزاری خود بخش آثار پویانمایی را برای رقابت این آثار در نظر گرفته است.

به گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی چهاردهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت، آثار پویانمایی همسو با موضوع جشنواره می‌توانند دراین بخش شرکت و به رقابت بپردازند.

بر پایه این خبر، در این بخش سه جایزه در نظر گرفته شده است که هیئت داوران این بخش جوایز برگزیدگان را در سه بخش "برگزیده اول (تندیس جشنواره و دیپلم افتخار به همراه جایزه)، برگزیده دوم (دیپلم افتخار به همراه جایزه) و برگزیده سوم (دیپلم افتخار به همراه جایزه) اهداء می‌کند.

در این خبر آمده است: چهاردهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت با موضوعاتی چون: نقش انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در احیای هویت ایرانی – اسلامی/ تلاش مسلمانان در احیای هویت اصیل اسلامی برای مقابله با اسلام هراسی و ایران هراسی/ نقش همبستگی و انسجام اسلامی در حمایت از مقاومت و بیداری اسلامی در منطقه و جهان/ نقش اقتصاد مقاومتی در شکست تحریم¬های اقتصادی و سیاسی دشمنان انقلاب اسلامی/ تبیین اندیشه‌های امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری/ نقش جانبازان، آزادگان و خانواده شهداء در حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس/ افشای نقش آمریکا، صهیونیسم و وهابیت در هتک حرمت مسلمانان و دیگر ادیان توحیدی/ پرداختن به شهدای ترور و شهدای هسته¬ای در راستای افشای چهره حقوق بشر آمریکایی/ نقش بسیج در پیشرفت علمی، فرهنگی و سازندگی کشور/ نقش مردم در مقابله با تروریسم، فتنه، فرقه‌گرایی و گروه‌های انحرافی و منافقین/ نقش مردم غزه، لبنان، سوریه، عراق و یمن در مقابله با صهیونیسم و استکبار جهانی و اندیشه‌های تکفیری/ نقش هالیوود در ترویج خشونت، تروریسم و فرقه¬سازی برای مقابله با ادیان توحیدی/  نقش سبک زندگی ایرانی - اسلامی در مقابله با جنگ نرم و رسانه¬های استکباری/ جایگاه امر به معروف و نهی از منکر در سالم¬سازی جامعه به ویژه ترویج فرهنگ عفاف و حجاب/ افشای فاجعه منا، سال آینده همزمان با هفته گرامیداشت دفاع مقدس از 4 مهر تا 7 مهرماه در کشور برگزار می‌شود.

این رویداد سینمایی توسط انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس به منظور تبیین فرهنگ مقاومت در مقابل تهاجم و نفوذِ فرهنگی، سیاسی، نظامی، اقتصادی و امنیتی دشمنان به ویژه آمریکا، در راستای استکبارستیزی ملل مظلوم جهان و مبارزه با " تروریسم" و "صهیونیسم بین¬الملل" چهاردهمین جشنواره بین¬المللی فیلم مقاومت را در بخش¬های «سینمای ایران» و «سینمای بین¬الملل» با حضور فیلمسازان داخلی و خارجی طراحی و پیش‌بینی شده است.

شایان ذکر است متقاضیان جهت شرکت در این بخش تا سوم خرداد ماه فرصت دارند آثارشان را به نشانی دبیرخانه: تهران– خیابان سمیه – خیابان خاقانی– کوچه طبرسی- پلاک 6 – واحد 2 تحویل نمایند. ضمنا، علاقمندان می‌توانند به منظور کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌‌های 88826296- 88826375 تماس حاصل نمایند. همچنین، اطلاعات تکمیلی روی سایت جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت به آدرس : www.moqavematfilmfest.ir قرار دارد.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار