صمد با وجود بیماری بازی خوبی انجام داد

هاشمی: بازیکن شهرداری اراک در حاشیه‌سازی سابقه دارد

سرمربی تیم بسکتبال دانشگاه آزاد معتقد است بازیکن کروات شهرداری اراک در حاشیه‌سازی پیشینه دارد.

مصطفی هاشمی در پایان دیدار پرحاشیه تیم‌های بسکتبال دانشگاه آزاد و شهرداری گرگان که با برتری دانشگاه آزاد به پایان رسید به خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان گفت: بازی بسیار سختی بود اما خوشحالم که در پایان این دیدار به سود تیم دانشگاه آزاد به پایان رسید. ما در بازی بعد هم کار آسانی مقابل شهرداری اراک نداریم. 

هاشمی درباره درگیری زوانکو بولجان، فوروارد کروات تیم شهرداری اراک با تماشاگران دانشگاه آزاد در پایان این دیدار گفت: متاسفانه این بازیکن در حاشیه‌سازی سابقه دارد. می‌توانید عملکرد او را در گذشته هم بررسی کنید. این باری اولی نیست که او چنین اتفاقاتی را رقم می‌زند. تماشاگران ما دانشجو هستند و مقصر این درگیری بازیکن اراک بود. 

سرمربی تیم بسکتبال دانشگاه آزاد در پاسخ به این پرسش که آیا از بازی بازیکنان تازه پیوسته به دانشگاه آزاد رضایت دارید؟ توضیح داد: این بازیکنان به زمان احتیاج دارند اما صمد نیکخواه بهرامی امروز با وجود اینکه بیمار بود زمان زیادی در زمین حضور داشت و بازی خوبی هم به نمایش گذاشت. 

وی درباره تاثیر بازی‌های غرب آسیا روی تیم دانشگاه آزاد و خستگی شاگردانش گفت: گمان نمی‌کنم این موضوع روی عملکرد ما تاثیر چندانی داشته باشد و نمی‌خواهم با صحبت درباره این موضوع عملکردمان را توجیه کنم. 

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار