گرگان؛

ورزشکار گلستانی در رقابت های سه گانه قهرمانی آسیا

ورزشکار گلستانی به رقابت های سه گانه قهرمانی آسیا اعزام می شود.



به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان،دبیر هیات ورزش های سه گانه استان گلستان گفت: سیدمحمد حسینی ورزشکار جوان گلستانی پس از درخشش در رقابت های لیگ برتر ، به اردوی تیم ملی دعوت شد و با توجه به نظر مساعد کادر فنی اعزام او به این رقابت ها که اردیبهشت سال آینده در ژاپن برگزار می شود، قطعی است.

پیمان میرابی گقت: ورزش سه گانه در استان گلستان با توجه به ظرفیت های انسانی و تلاش هیات در تامین امکانات در راستای طی کردن پله های ترقی و پیشرفت و قرار گرفتن بر سکوهای رقابت های قهرمانی کشور است.

وی افزود: توجه به شناسایی استعدادها در رده های سنی پایه و حمایت ویژه از مربیان برای حضور مداوم در این بخش، یکی از راهکارهای موفقیت هیات،شناسایی چهره های جدید ورزش های سه گانه است.

میرابی ادامه داد: علاوه بر تیم های مردان گلستان، بخش زنان این رشته استان هم با وجود کمبودها و مشکلات متعدد ، یکی از مدعیان جدی قهرمانی در رقابت های کشوری است.

وی گفت: هم اینک رشته سه گانه در شهرهای گرگان ، گنبدکاووس ، علی آبادکتول ، بندرترکمن و بندرگز فعال تر از بقیه شهرهای استان در زمینه استعدادیابی و شناسایی چهره های جدید است .

ورزش سه گانه یا تری اتیلن یک ورزش ترکیبی شامل 1500 متر شنا، 40 کیلومتر دوچرخه سواری و 10 کیلومتر دو صحرانوردی است که ورزشکاران با انجام سه مرحله استقامتی با یکدیگر رقابت می کنند.

در استان گلستان بیش از 120 ورزشکار زن و مرد این رشته را به صورت سازمان یافته و حرفه ای دنبال می کنند.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.