گرگان؛

برگزاری همایش طبیعت گردی به میزبانی استان گستان

همایش طبیعت گردی به میزبانی استان گستان برگزار می شود.



به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان؛مدیر کل میراث فرهنگی گلستان گفت: این همایش سه روزه با حضور طبیعت گردانان از سراسر کشور به میزبانی گلستان برگزار می شود.

ابراهیم کریمی افزود: در این همایش 50 طبیعت گرد و کارشناس حوزه طبیعت و گردشگری کشور حضور پیدا می کنند.

وی گفت: هدف همایش طبیعت گردانان در گلستان، معرفی جاذبه های اکو توریسم گلستان در آستانه عید نوروز است و نشست های تخصصی و کارگاه کارشناسان طبیعت گردی نیز با محوریت فعالیت های بوم گردی و توسعه پایدار طبیعت گردی درپارک ملی گلستان برگزار خواهد شد.

کریمی در ادامه گفت: تشکیل کارگاه کارشناسان با موضوع الزامات اولیه فرایندهای مرتبط با ارزیابی اثرات زیست محیطی طرح های گردشگری و بازدید از موزه حیات وحش، آبشار لوه و اقامتگاه بوم کلبه ترکمن، مدرسه طبیعت و روستاهای مستعد گردشگری را ازبرنامه های این همایش است.

وی افزود: تشکیل جلسه کارشناسان طبیعت گردی و صندوق کارآفرینی امید در رابطه با تسهیلات اقامتگاه های بوم گردی از دیگر برنامه های این همایش که از امروز یازدهم اسفند آغاز می شود، است.

استان مرزی گلستان با توجه به طبیعت زیبا و همجواری کوه ، دریا ، جنگل ، دشت و بیابان ، مزارع سرسبز و نیز آثار مختلف طبیعی و تاریخی از مناطق گردشگر پذیر در شمال کشور است.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.