تجارت در هفته ای که گذشت؛

ثبات قیمت شیرینی در آستانه نوروز/ رفع تحریم ها یخ اقتصاد را می شکند

بازار خشکبار شب عید با کاهش تقاضا روبه رو بوده تا قیمت شیرینی که مطابق با سال 93 است.

ثبات قیمت شیرینی در آستانه نوروز/ رفع تحریم ها یخ اقتصاد را می شکندبه گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ثبات قیمت شیرینی و قرعه گرانی به نام بادام هندی تا رفع تحریم ها که یخ اقتصاد را می شکند از مهم ترین رویدادهای تجارت در هفته ای که گذشت:


بازار خشکبار شب عید با کاهش تقاضا رو به رو بوده است.


رئیس کنفدارسیون صادرات گفت:از دولت تقاضا داریم که سیاست‌های شکست خورده دولت قبلی را در مورد نرخ ارز بکار نگیرد چرا که هزینه آن را مردم باید پرداخت کنند.


رئیس اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی تهران گفت: رفع تحریم‌ها در سال 95 منجر به شکستن یخ اقتصاد می‌شود به طوری که با اجرای برجام 2 عقب ماندگی سال‌های گذشته برطرف شود.


رئیس اتحادیه قنادان تهران گفت: قیمت شیرینی مطابق سال 93 است و تغییر و افزایش قیمتی در این خصوص نداشته‌ایم.


وزیر صنعت با بیان این که بخش فناوری صنعت خودرو در چشم انداز 20 ساله باید افزایش یابد گفت: افزایش ظرفیت را نیز در دستور کار خود قرار دهیم.


قائم مقام وزیر صنعت معدن و تجارت گفت: آنچه امروز خاص مشتریان است فضای رقابتی است که در همین راستا اگر تولید و فروش دارای کیفیت متناسب باشد فضای رقابتی بیشتر خواهد شد.


مسولان برهمکاری توسعه اقتصادی و رفع موانع بانکی تاکید کردند و معتقدند وجود بانکها در سوئیس می تواند راهگشای اقتصادی بین دو کشور و کشورهای منطقه باشد.


وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: با بهبود روابط بانکی در آینده همکاری میان دو کشور توسعه می‌یابد.

انتهای پیام/





اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار