مدیر کمیته امداد امام خمینی کهگیلویه گفت: 100 پایگاه ثابت و سیار برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی جشن نیکوکاری در سطح این شهرستان مستقر شده است.


به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج،امرالله فروزنده اظهار داشت: جشن نیکوکاری با شعار«بهار همدلی، شکوه مهربانی» همزمان با سراسر کشور از امروز در شهرستان کهگیلویه آغاز شده است.
 
مدیر کمیته امداد کهگیلویه تصریح کرد: به همین منظور 100 پایگاه ثابت و سیار برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی و دانش‌آموزان در مساجد، مدارس و میادین اصلی شهرستان دایر شد.
 
فروزنده افزود: پایگاه‌های جشن نیکوکاری روز جمعه در میعادگاه‌های نماز جمعه دهدشت، سوق و قلعه‌رئیسی مستقر می‌شوند و کمک‌های خیرخواهانه نمازگزاران را جمع‌آوری خواهند کرد.
 
وی ترویج و اشاعه فرهنگ انفاق و نوعدوستی و تأمین بخشی از نیازهای عید نیازمندان با مشارکت خیران و مردم را از جمله اهداف جشن نیکوکاری عنوان کرد.
 
این مسئول تصریح کرد: هر ساله در آستانه نوروز مردم نیکوکار در همایشی که تبلور نوع دوستی، نیکوکاری و مهرورزی آنان است دست‌های خود را بر سر مستمندان می‌کشند.
 
فروزنده افزود: سال گذشته در جشن نیکوکاری بالغ بر 726 میلیون تومان از پایگاه‌های کمیته امداد شهرستان جمع‌آوری و بین نیازمندان توزیع شد.
 
انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.