جلال حسینی:

متاسفانه نه بیمه داریم و نه بازنشستگی

مدافع ملی پوش نفت تهران گفت: برخی مشکلات مالی باعث می‌شود که ورزشکاران از میان ما بروند، متاسفانه نه بیمه‌ای به ما تعلق می‌گیرد و نه بازنشستگی.

متاسفانه نه بیمه داریم و نه بازنشستگیسید جلال حسینی مدافع ملی پوش تیم نفت تهران در حاشیه مراسم تشییع مرحوم دارستانی به خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: به جامعه ورزش به خصوص فوتبال و دو و میدانی تسلیت می‌گویم. باید بگویم 10 سال با دارستانی کار کرده‌ام و خاطره‌های زیادی با وی دارم اما رسم بر این است که افراد خیلی زود فراموش می‌شوند و من مطمئن هستم که دارستانی خیلی زود از خاطره جامعه ورزش پاک می‌شود. اما سوالی که دارم این است که چرا قدر بزرگان ورزشمان را تا زمانی که زنده هستند نمی‌دانیم و کاری می‌کنیم که به دلیل مشکلات از دنیا بروند.

متاسفانه امسال ورزشکاران زیادی از نوروزی و احدی گرفته تا بهزادی و دارستانی از جمع ما رفتند مشکلاتی که باعث این اتفاق شد این بود که باشگاه به راحتی حق و حقوق بازیکنان را نمی‌دهد و مربیان و بازیکنان باید به سختی مطالبات خود را از باشگاه‌ها بگیرند.

سید جلال اضافه کرد: متاسفانه مربیان و ورزشکاران نهادی برای پیگیری حق و حقوقشان ندارند و متاسفانه نه بیمه‌ای دارند و نه بازنشستگی می‌گیرند.

وی در پایان در خصوص ورزشگاه شهید شیرودی که حالا تنها برای مراسم‌های ختم استفاده می‌گردد گفت: مقصر این اتفاق خودمان هستیم متاسفانه این ورزشگاه که روزی قهرمانی جام ملت‌های آسیا در آن رقم خورده است تنها برای تشییع استفاده می‌شود.

انتهای پیام/
 

برچسب ها: حسینی ، نفت ، تیم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۶ ۱۲ اسفند ۱۳۹۴
ههههههه
هر چقد به این موضوع بخندیم یا تمسخر کنیم جا داره
تو چند میلیارد میگیری بعدا دم از بیمه میزنی بیمزه
کاش مثل قشر کارگر زحمت کش حقوق میگرفتی اونوقت من خودم بیمه ات میکردم چقد هم طلب کار این حرفا هم هستن نمیدونم به چیزی که میگن خودشون هم قبول دارن
آخرین اخبار