کلهر: پرسپولیس خودکفا می‌شود

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت:پرسپولیس با اجرای طرح استعدادیابی دیگر نیازی به خرید بازیکن ندارد.

کلهر: پرسپولیس خودکفا می‌شودمحمود کلهر در گفتگو با خبرنگار  حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان با بیان اینکه طرح جامع استعدادیابی پرسپولیس طرح خوبی است گفت: تیم های بزرگ پشتوانه خوبی ندارند و آکادمی‌ها هم استانداردهای لازم را به دست نیاورند.
 
کلهر افزود: با وجود طرح جامع استعدادیابی بازیکنان گمنام جذب می شوند که می توانند به آینده پرسپولیس کمک کنند.
 
پیشکسوت فوتبال پرسپولیس با اشاره به تیم دوم پرسپولیس گفت: از طریق طرح جامع استعدادیابی بازیکنان ابتدا در تیم Bوارد می شوند و پس از ارزیابی در تیم الف پرسپولیس گنجانده خواهند شد.
 
وی همچنین بانیان این طرح را متخصصان و کارشناسان خبره اعلام کرد و گفت: تیم پرسپولیس را از خرید بازیکن خوکفا می شود و دیگر نیازی به خرید بازیکن از تیم های دیگر ندارد.
 
همچنین این طرح احتیاج به زمان 3 ساله دارد که پشتوانه سازی شود.
 
وی ادامه داد: پرسپولیس در بعضی پست‌ها شکل داشت و در چند تا پست می توانست بازیکن جذب کند هر چند در ابتدای فصل شروع خوبی نداشت  ولی در حال حاضر توانسته با بازیکنان جوان جایگاه خود را به خوبی بالا ببرد.
 
کلهر با بیان اینکه پرسپولیس ضعف‌هایی در بخش دفاعی دارد افزود:با تمرین‌های بیشتر می‌تواند جبران کند و وقفه‌ای که بین بازیها شده توانسته ضعف های تیم را دیده و رفع کند.
 
وی همچنین درباره لوبانف دروازه بان ازبک تیم نیز افزود: با تنها بازی نمی‌توان عملکرد این دروازه بان را مورد ارزیابی قرار داد و در حال حاضر لوبانف به شرایط و جو پرسپولیس خیلی آشنایی ندارد و احتیاج به تمرین بیشتر دارد و در چند بازی آینده درباره وی می توان قضاوت کرد.
 
کلهر خاطر نشان کرد: پرسپولیس توانایی جذب بازیکنانی چون بیرانوند، سیدجلال حسینی، محمد نوری را داشت اما به خاطر مشکل قرارداد آنان با باشگاهشان عملی نشد.
 
وی همچنین با بیان اینکه پرسپولیس در زمان نقل و انتقالات نتوانست بازیکنان دلخواه خود را جذب کند علت آن را نبود بازیکنان خلاقی که بتوانند در سالهای آینده نیز به تیم کمک کنند.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: کلهر ، پرسپولیس ، پیشکسوت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار