تدوین سند راهبردی 5 ساله ویژه دانشجویان شاهد

سند راهبردی 5 ساله با هدف توانمندسازی و معرفی این عزیزان به جامعه در سال آینده تدوین می‌شود.

دکتر حسینی، مدیر کل امور دانشجویان وزارت علوم در گفتگو با خبرنگار  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به برگزاری مراسم تجلیل از دانشجویان شاهد و ایثارگر ممتاز اظهار داشت:این همایش با هدف توانمندسازی دانشجویان شاهد و ایثارگر صورت گرفته تا توانایی‌های این عزیزان در عرصه‌ علم و پژوهش جبران و جامعه این دانشجویان ممتاز را به خوبی بشناسد.

وی بیان کرد: در حوزه دانشجویان شاهد و ایثارگر در وزارت علوم شعارمان طبق تدوین دکتر فرهادی، خدمت بی‌منت و حمایت عزتمند از این عزیزان است و ما در سال آینده قرار است در حوزه‌های علمی فرهنگی، اجتماعی ماهی یک بار یک همایش در بین این دانشجویان داشته باشیم تا نشاط و بالندگی و رشد علمی این جوانان برومند را تا آخر سال حفظ کنیم.

مدیرکل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر وزارت علوم با بیان امکانات پژوهش در اختیار این دانشجویان، افزود: در حوزه وزارت علوم نگاه ما کاملاً حمایتی است و با انجام کارهای مطالعاتی، زمینه بهره‌وری این عزیزان را فراهم کنیم.

حسینی ابراز داشت: آن چیزی که به عنوان یک نیاز ضروری در بین دانشجویان شاهد و ایثارگر ما باید داشته باشیم، تنظیم یک برنامه راهبردی 5 ساله که دورنمای ما را در این بخش مشخص می‌کند، که عزیزان شاهد در چه جایگاهی باید قرار بگیرند.

وی ادامه داد: با تشکیل کمیته کارگروهی با مشارکت صاحب‌نظران و وزارت علوم این برنامه راهبردی 5 ساله در حالت تنظیم و تهیه است.

حسینی در پایان گفت: درخصوص بحث بورسیه‌ها، طی جلسه‌ای با دکتر فرهادی این مسئله حل و راه‌های بورسیه شدن دانشجویان شاهد و ایثارگر تسهیل یافت.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار