شیراز؛

گسترش طرح مکنا در دستور کار ناجا

معاون هماهنگ كننده ناجا گفت: محیط مناسب و اقدام به موقع در راستای پاسخگویی به مردم باید در دستور كار كلانتری ها باشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سردار  ایوب سلیمانی افزود: نیروی انتظامی در كلانتری ها میزبان و خدمتگزار مردم است و تكریم ارباب رجوع باید به صورت ویژه صورت پذیرد.  
وی بیان كرد: با اجرای طرح مكنا در كلانتری ها محیط خدمتی مناسبی را برای كاركنان فراهم كرده و این موضوع باعث افزایش رضایتمندی مردم شده است.  
معاون هماهنگ كننده ناجا از كلانتری ها به عنوان آینه تمام نمای پلیس و سرپنجه این نیرو یاد كرد و افزود: به این مراكز از همه جنبه ها باید توجه لازم صورت پذیرد.  
سلیمانی با اشاره به اینكه پلیس استان فارس در یك دهه گذشته رو به رشد بوده است افزود: دوران سردار گودرزی یك نقطه عطف برای پلیس استان است و در این دوره با یك جهش مناسب روبرو بوده ایم.  
معاون هماهنگ کننده ناجا با اشاره به طرح مكنا گفت: گسترش طرح مكنا در دستور كار ناجا است و قصد داریم این طرح را در كل كشور فراگیر كنیم.  
در ادامه، سردار احمد علی گودرزی فرمانده نیروی انتظامی استان فارس گفت: كلانتری ها و پاسگاه ها ویترین و خط مقدم نیروی انتظامی هستند.
 وی ادامه داد: با اجرای طرح مكنا در كلانتری ها و پاسگاه های انتظامی استان، شاهد بالا رفتن آستانه تحمل كاركنان و تكریم ارباب رجوع هستیم.  
انتهای پیام/ن
برچسب ها: گسترش ، طرح ، مکنا ، ناجا ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار