شیراز؛

آرامش و امنیت در سطح استان فارس برقرار است

نماینده ولی فقیه در استان فارس گفت: آینده خوبی در انتظار مجموعه نیروی انتظامی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ آیت الله اسدالله ایمانی در دیدار با سردار  ایوب سلیمانی معاون هماهنگ كننده ناجا و هیئت همراه، با اشاره به حضور پرشور مردم در انتخابات اخیر، بیان كرد: مردم ایران تربیت شده مسجد و روحانیت هستند و در همه مصاف ها كه مربوط به دین است، حضور گسترده ای دارند.  
وی ادامه داد: جهت همه ما رهبری و در خدمت ولایت فقیه بودن است و باید با وجود همه سلیقه ها آن را حفظ كنیم.  
امام جمعه شیراز خاطر نشان كرد: هماهنگی پلیس استان با دستگاه قضائی برای حل مشكلات مردم و برخورد با ناامنی بسیار مناسب است .
 ایمانی با بیان اینكه فرمانده نیروی انتظامی استان فارس تجربه، تعهد و بصیرت و بینش یك پلیس را دارد، گفت: سردار گودرزی قبل از وقوع هر حادثه ای اقدامات پیشگیرانه و خوبی را انجام می دهند كه جای تشكر دارد.  
وی با اشاره به اینكه مأموران نیروی انتظامی به صورت مستقیم و غیر مستقیم در خدمت مردم هستند، افزود: آینده خوبی در انتظار مجموعه نیروی انتظامی است.  
در ادامه، سردار  ایوب سلیمانی معاون هماهنگ كننده ناجا گفت: انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری كم حادثه ترین انتخابات در كشور بود كه به صورت منظم و سالم برگزار شد.  
وی افزود: در استان فارس نیز با تلاش مأموران انتظامی و درایت سردار گودرزی انتخابات بسیار خوب و با امنیت كامل برگزار شد.  
سلیمانی تصریح كرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی، توانست انتخابات بسیار حساسی را برگزار كند و این مایه افتخار و عزت است.  
معاون هماهنگ كننده ناجا یكی از اولویت های ناجا را معیشت كاركنان دانست و گفت: به این موضوع در حكم مقام معظم رهبری به فرمانده ناجا نیز اشاره شده است.
انتهای پیام/ن
برچسب ها: آرامش ، امنیت ، فارس ، برقرار ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار