ترامپ: اگرفشار جمهوریخواهان زیاد شود مستقل مبارزه می کنم

نامزد جمهوری خواه انتخابات آمریکا هم حزبی های خود را تهدید کرد در صورت ادامه فشارهای کنونی، به صورت مستقل فعالیت می کند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ دونالد ترامپ نامزد پیشروی جمهوریخواهان بار دیگر تهدید کرد، در صورتی که فشارها و تبلیغات سوء رهبران حزب جمهوریخواه علیه او متوقف نشود بطور مستقل به رقابت های انتخاباتی خود ادامه خواهد داد و میلیون ها حامی و طرفدار خود را با خود خواهد برد.

ترامپ قمارخانه دار معروف و نامزد پیشرو حزب جمهوریخواه آمریکا در انتخابات ریاست جمهوری این کشور روز پنجشنبه در گفتگویی با شبکه خبری 'ام اس ان بی سی' گفت: هر بار که به تلویزیون نگاه می کند می بیند که تشکیلات حزب جمهوریخواه با تبلیغات پی در پی او را هدف حمله قرار می دهد.

وی تهدید کرد که ادامه این تبلیغات او را وادار خواهد کرد که خود را نامزد جریانی غیر از حزب جمهوریخواه معرفی کند و در صورتی که چنین کاری بکند اعم از این که بطور مستقل عمل کند یا نه همه طرفداران میلیونی خود را از این حزب با خود خواهد بود.

بر اساس قوانین حزبی آمریکا این قمارخانه دار آمریکایی در پاییز سال گذشته رسما قرارداد التزامی را با کمیته ملی حزب جمهوریخواه آمریکا امضا کرد و به این ترتیب بعنوان یکی از نامزدهای رسمی این حزب شروع به فعالیت کرد، ولی این قوانین قادر به منع او از نامزدی حزب و یا تشکیلات دیگری نیست.

ترامپ با اتکا به همین آزادی بالحنی تهدید آمیز گفت که او با امضای سندی گفته است که دلش می خواهد بعنوان یک جمهوریخواه'این کار را بکند و اضافه کرد 'ولی با من رفتار درستی نمی شود. با من رفتار مناسبی نمی شود'

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار