مک کین نیز به جمع مخالفان ترامپ پیوست

سناتور جمهوری خواه آمریکایی، از نماینده پیشتاز این حزب در انتخابات ریاست جمهوری، به علت اظهاراتش در مبارزات انتخاباتی انتقاد کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از جان مک کین، سناتور جمهوری خواه آمریکایی، از دونالد ترامپ، نماینده پیشتاز این حزب در انتخابات ریاست جمهوری، به خاطر لفاظی‌های تحریک‌آمیز در مبارزات انتخاباتی انتقاد کرده است.

مک کین که نامزد حزب جمهوری خواه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در سال 2008 بود، روز پنج شنبه، هم سو با میت رامنی، نامزد ریاست جمهوری در سال 2012، از ترامپ انتقاد کرد و گفت با مت رامنی درباره دونالد ترامپ هم عقیده است.

رامنی پیش با «شیاد و متقلب»  خواندن ترامپ از سیاست های خارجی وی انتقاد کرده بود.

مک کین نیز به انتقاد از نامزد پیشتاز جمهوری خواه پرداخته و گفت، با دیدگاه 65 نفر از رهبران سیاست خارجی و دفاعی حزب جمهوری خواه مبنی بر اظهارنظرهای ناآگاهانه و به راستی خطرناک آقای ترامپ درباره مسائل امنیتی هم عقیده و هم سو است.

وی همچنین در ادامه بر لزوم هوشیاری آمریکایی ها در انتخاب نامزد مطلوب خود در انتخابات ریاست جمهوری این کشور تاکید کرد و افزود: «از رای دهندگان حزب جمهوری خواه می‌خواهم به آن چه کارشناسان امنیت ملی و آگاه‌ترین و محترم‌ترین رهبران حزب ما درباره آقای ترامپ می گویند به دقت توجه کنند و در انتخاب نامزد مورد نظر خود برای فرماندهی کل نیروهای مسلح (رئیس جمهوری امریکا) طولانی و سخت اندیشه و تامل کنند.»


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار