سنندج؛

امام جمعه سنندج: جشن نیکوکاری فرصتی برای کمک به نیازمندان است

امام جمعه سنندج گفت:مردم با مشارکت حداکثری در جشن نیکوکاری در این ایام پایان سال بستر را برای رفع بخشی از مشکلات نیازمندان فراهم سازند.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه جوان ازسنندج،ماموستا عبدالرحمان خدایی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سنندج که در مسجد جامع این شهر برگزار شد، گفت:

برگزاری جشن‌های احسان و نیکوکاری در طول این چند روز از سوی کمیته امداد امام خمینی به روال هر ساله بستر را برای کمک به نیازمندان و محرومین جامعه فراهم کرده است.

و ی افزود: کمیته امداد نهادی است که به برکت انقلاب اسلامی پایه‌گذاری شده و نقش بسزایی در کمک به نیازمندان و شادکردن دل‌های آنان داشته است.

امام جمعه سنندج از مردم خواست با مشارکت در جشن نیکوکاری در این ایام پایان سال بستر را برای رفع بخشی از مشکلات نیازمندان فراهم سازندو یکی از دستورات دین مبین اسلام که بارها در قرآن کریم بر آن تاکید شده است احسان و نیکی به همنوعان است.

ماموستا خدایی در ادامه از خدمات نیروی انتظامی در راستای تولید امنیت در جامعه تقدیر کرد و گفت: نیروی انتظامی در طول انتخابات و سایر ایام سال در راستای تامین امنیت با تمام توان تلاش می‌کند و از برکت این تلاش‌ها جامعه ما از امنیت کاملی برخوردار است.

وی گفت: مردم ایران به ویژه استان کردستان در انتخابات هفتم اسفند با لبیک به ندای رهبر و مقتدای خود پای صندوق‌های رأی حاضر شدند و ضمن انتخاب کاندیداهای مورد نظر خود، پشتیبانی و عمق ارادت خود را به نظام نشان دادند.

امام جمعه سنندج در بخش دوم از خطبه‌های نماز جمعه این هفته بر توجه بیش از پیش مردم بر اجرای دستورات و فرائض دینی تاکید کرد و گفت: دوری از گناه و معصیت و توجه به اصول و ارزش‌های اسلامی به عنوان اصلی مهم باید مورد توجه همه مسلمانان قرار گیرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.