در نشست هم انديشی مسووليت اجتماعی بنگاههای كشور مطرح شد؛

قرارگيری ايران در مراحل ابتدایی مسئوليت اجتماعی

رييس سازمان بهزيستي كشور گفت:اولويت ايران در مسئوليت اجتماعی برخلاف كشورهاي جهان در مراحل ابتدائي قرار دارد.

قرارگيری ايران در مراحل ابتدایی مسئوليت اجتماعیبه گزارش خبرنگار گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران جوان انوشيروان محسني بند پي رييس سازمان بهزیستی در نشست هم انديشي مسووليت اجتماعي بنگاههاي كشور كه امروز جمعه برگزار شد إظهار داشت:پديده ي مسووليت اجتماعي يك فرآيند پويا و عاملي براي رشد و تعالي جامعه و همچنين پالندگي شركت ها و نهادهاي خصوصي است.

وي با بيان اينكه در اين هم انديشي تصميم داريم دريابيم كه اولويت ايران در مسؤليت هاي اجتماعي چگونه است بيان كرد:چرا كه اين مسأله برخلاف كشورهاي جهان در ايران از ظرفيت پايين و در مراحل ابتدائي قرار دارد.

رييس سازمان بهزيستي كشور با اشاره به اينكه: أمور اجتماعي در كشورهاي پيشرفته به سمت داوطلب گرايي است تصريح كرد: در كشورهاي همچون دانمارك، انگليس و ... بيش از چند درصد آحاد جامعه كارهاي داوطلبانه انجام مي دهند.

بندپي گفت:با توجه به اينكه در ايران از آموزه هاي ديني برخوردار هستيم اما متاسفانه تنها در مسووليت اجتماعي تنها به احداث مسجد و مدرسه اكتفا كرده ايم.

وي بيان كرد:سازمان بهزيستي بر أساس وظيفه اي كه در سال ٥٩ به او محول شد ، موظف است بر أساس رسالتش در حوزه مسؤليت اجتماعي وظائف خود را به خوبي انجام مي دهد.

رييس سازمان بهزيستي كشور مطرح كرد:از تمامي مسولان ذيربط درخواست داريم با توجه به وجود ظرفيت هاي ارزشمندي كه در جامعه وجود دارد راه ورود مردم به عرصه هاي اجتماعي را فراهم كنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار