اصفهان؛

میدانم چرا بلاژویچ علیه من مصاحبه کرد

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت دلیل اتهام سنگین میریسلاو پلاژویج را میداند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، ایگور استیماچ سرمربی تیم سپاهان در نشست خبری قبل از دیدار مقابل صبا قم در هفته 24 لیگ برتر فوتبال گفت:ما دو بازی خیلی سخت با النصر را در لیگ قهرمانان آسیا پشت سر گذاشتیم،کل تیم از بازی رفت راضی بودیم، حتی نیمه اول بازی دوم هم خوب بودیم، ولی از نیمه دوم اصلا راضی نیستیم.

وی افزود:تیم ما برای بازی مقابل صبا کاملا آماده است. ما میخواهیم ببریم به رقابت در لیگ داخلی برگردیم.

وی ادامه داد:چیزی که ما را نگران می کند جایگاه ما در لیگ ایران است و تلاش می کنیم که این جایگاه را تغییر بدهیم.

استیماچ خاطر نشان کرد:تیم صبا یک تیم غیرقابل پیش بینی است، و ما برای این که بتوانیم در بازی فردا پیروز شویم باید ابتدا محکم و مقاوم باشیم و بعد خیلی سریع تصمیم بگیریم.

سرمربی سپاهان در ادامه در پاسخ به سوال خبرنگار باشگاه خبرنگاران در مورد اینکه با توجه به درخشش گردان در آسیا آیا او فردا در درون دروازه سپاهان فیکس خواهد بود، گفت: فردا همانند بقیه بازی های لیگ، رحمان احمدی سنگربان سپاهان است.

وی در پاسخ به سوال دیگری از خبرنگار باشگاه خبرنگاران، مبنی بر اینکه نظرش در رابطه با اتهامات عجیب میریسلاو پلاژویج به او چیست، عنوان کرد:هیچ کدام از صحبت های بلاژویچ صحت و واقعیت ندارد،من می دونم چرا بلاژ این کارها رو میکند.

وی ادامه داد:چون او در حال حاضر در هیچ تیمی مشغول نیست، سعی میکند نظر رسانه ها رو به خودش جلب کند ولی با این حال من علاقه زیادی به او دارم.

سرمربی کروات طلایی پوشان در خصوص آقای گل جهان،( علی دایی) گفت:به علی دایی بابت ورود به اصفهان خوش آمد می گویم.

او ادامه داد:واقعا افتخاراتی که سرمربی صبا بدست آورده، قابل توصیف نیست.

استیماچ درادمه افزود:ژکو میاچ دستیار دایی یکی از دوستان نزدیک من است، ولی امیدوارم فردا بتوانیم بر تیم صبا غلبه کنیم.

وی در پایان و اینکه آیا تری در ترکیب خواهد داشت یا خیر، گفت:ما 25 بازیکن خوب در تیم داریم که در بازی با النصر این رو اثبات کرد پس دلیلی برای تغیر در ترکیب نداریم.


انتهای پیام/ ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.