اصفهان؛

احساس می‌کنم داور به نفع تیم مقابل سوت زد

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: احساس می‌کنم که داور به نفع تیم مقابل سوت زد .

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ، ایگور استیماچ دقایقی پیش در نشست خبری پس از تساوی تیمش مقابل صبای قم اظهار داشت: قبل از هر چیز باید به بازیکنانم تبریک بگویم که 90 دقیقه حمله کردند و بر تیم مقابل غالب بودند و تنها خدا می‌داند که چرا ما این دیدار را با برد پشت سر نگذاشتیم و در هر نیمه باید 6 الی 7 گل به ثمر می‌رساندیم و به‌عنوان مربی تنها می‌توانم از بازیکنان تشکر کنم که حمله کردند.

وی افزود: اینکه چرا موقعیت‌ها گل نمی‌شود و بدشانسی ما را دنبال می‌کند فاکتور است که در ورزش هرچند کم اما نیاز است و این فاکتور همراه ما نیست، در کشور ما یک‌ضرب المثلی است که می‌گوید شانس همیشه به دنبال انسان‌های فعال است و امروز ما جدی و با برنامه برای گلزنی بودیم اما متأسفانه در ضربات پایانی خوب نبودیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در پاسخ به این سؤال که چرا در دقایق پایانی 2 مهاجم خود را تعویض کرد، خاطرنشان کرد: 10 دقیقه پیش از تعویض‌ها این‌طور به نظر می‌آمد که خلعتبری و فاضلی خسته هستند و نمی‌توانند آنطور که باید بازی را ادامه دهند و برنامه بازی ما در این دیدار کاملاً مشخص بود و تیم مقابل را با این برنامه متعجب کردیم.

وی تصریح کرد: زمانی که خلعتبری را وسط گذاشتیم سرمربی تیم حریف متعجب شد و این عاملی بود که در 30 دقیقه نخست بسیار خوب بازی کردیم و اگر در ضربات پایانی بیشتر دقت می‌کردیم در همان 30 دقیقه ابتدایی می‌توانستیم 5 الی 6 گل بزنیم.

استیماچ با بیان اینکه در نیمه دوم منطق به‌گونه‌ای دیگر رقم خورد، گفت: بازیکنانی که انتظار داشتیم دقیق پاس دهند آن‌طور که باید ظاهر نشدند و زمانی که تغییر در تیم ایجاد می‌شود نمی‌توانید 100 درصد اطمینان داشته باشید بازیکنان تعویضی که مؤثر واقع می‌شوند و این مسئله قابل پیش‌بینی نیست و ممکن بود اگر این تغییر را انجام نمی‌دادیم بازی را واگذار می‌کردیم.

وی درباره اظهارنظر دایی مبنی بر اینکه استیماچ حق اعتراض به من را نداشت، گفت: من نمی‌دانم ایشان چه به من گفت ولی می‌دانم که چه حرفی به ایشان زدم و به نظر می‌رسید هر دو عصبانی بودیم و احساس می‌کنم که داور به نفع تیم مقابل بود ولی زمانی که دیدم داور یک اشتباه به نفع ما کرد و دایی آنطور به هوا پرید به ایشان واکنش نشان دادم و اگر تیمی از داوری نفع برده باشد آن تیم صبا بوده است.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در پاسخ به سؤالی درباره عملکرد رحمان احمدی اظهار داشت: ما دو دروازه بان بسیار خوب داریم و زمانی که پس از بازی تیم را آنالیز می‌کنیم می‌گوییم چه کسی اشتباه کرده است و باید دانست هر دو دروازه بان برای ما اهمیت دارند و تلاش داریم تا هر دو را آماده نگه‌داریم ولی باید پیش از مقصر دانستن دروازه بان دانست که حداقل 5 بازیکن برای گل اشتباه کرده‌اند.

وی در پاسخ به این سؤال که آینده سپاهان را چگونه می‌بیند، افزود: بسیار خوشحالم که فوتبال دوستان متوجه هستند که تیم جدیدی در حال پدید آمدن است و این کار بسیار سخت بوده و مسئله اصلی این است که ما خوب بازی کرده‌ایم و بدشانسی آورده‌ایم و این به دلیل مسائل کلی است که به دور تیم هستند و من نیز خوشحال‌تر بودم اگر نتایج بهتری کسب می‌کردیم و این ضرری است که برای ساخت یتم جدید باید می‌دادیم.

انتهای پیام/ع
برچسب ها: اصفهان ، سپاهان ، صبا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.